آلبوم شب کوچه ها از علیرضا افتخاری را دانلود کنید

آلبوم شب کوچه ها از علیرضا افتخاری را دانلود کنید

این آلبوم اثری متفاوت از علیرضا افتخاری با آهنگسازی فریدون خوشنود  توسط موسسه فرهنگی هنری پنج برگ هنر منتشر شد.

آلبوم شب کوچه ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی پنجاه و دومین آلبوم علیرضا افتخاری خواننده مطرح و باسابقه کشور با نام شب کوچه ها به صاحب امتیازی شرکت پنج برگ هنر و پخش ایران گام و هنر شهر وارد بازار موسیقی شد.

این آلبوم سیزدهمین مجموعه‌ای است که در آن افتخاری به ارائه کارهایی در سبک موسیقی پاپ و تلفیقی پاپ_سنتی پرداخته است.

این آلبوم که تلفیقی از موسیقی پاپ و سنتی است، هشت قطعه با نام‌های شب کوچه‌ها، سلام ای مست، تو خنده‌هام تو گریه‌هام، کعبه دل، شب‌بو، صبح‌تان بخیر مردم، شمع و شکر، به کجا چنین شتابان دارد.

همچنین در این آلبوم از سروده‌های شاعرانی چون مولانا، لیلا کسری، شهرام دانش، مشفق کاشانی، علیرضا قزوه و طهمورث پورشیرمحمد استفاده شده است.

فریدون خشنود آهنگساز این اثر درباره این آلبوم می گوید:« آلبوم شب کوچه‌ها فضایی متفاوت با آن‌چه افتخاری تا به حال خوانده دارد. این آلبوم حتی نسبت به همکاری‌های قبلی من با افتخاری هم اتفاقی متفاوت‌تر است.

امیدوارم این ویژگی در جنبه مثبت‌اش صورت گرفته باشد و مورد تایید طرفداران این خواننده و موسیقی خوب مردمی واقع شود.

این آلبوم پنجمین همکاری من و علیرضا افتخاری بعد از آلبوم‌های «ماه پنهان»، «شکوه عشق»، «عطر مهر» و «عاشقا سلام؛ عاشقا درود» به شمار می رود و از نظر من صدای ایشان بسیار استثنائی و قابل انعطاف است.»

علیرضا افتخاری از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی ایران به شمار می‌رود که برخی پژوهشگران و اساتید این حوزه، وی را به عنوان برترین خواننده پس از انقلاب نامیده‌اند.

به جهت جسارت و شجاعت افتخاری در آزمودن مقام‌ها و سبک‌های مختلف موسیقیایی پاپ و سنتی به وی لقب مرد هزار چهره موسیقی ایران نیز داده شده‌است. افتخاری در ۱۳۸۹ موفق به اخذ نشان چهره‌های ماندگار شد.

پایان پیام

کد خبر : 202251 ساعت خبر : 5:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202251
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات