بازی مافیا در کافه و خطرات آن

بازی مافیا در کافه و خطرات آن

به گزارش گلونی پس از پخش چند برنامه تلویزیونی و اینترنتی با موضوع بازی مافیا، حالا شاهد افزایش علاقه‌مندان به این بازی گروهی و جذاب هستیم.

در بازی مافیا که در ژانر شخصیت پنهان و بلوف‌‌زنی انجام می‌شود نیاز به حداقل ۱۰ نفر هست که در دو گروه شهروند و مافیا با یکدیگر به مسابقه می‌پردازند.

گروه شهروندان یکدیگر را نمی‌شناسند اما باید از گفت‌گوهای داخل بازی یکدیگر را شناسایی کنند و با رای خود اعضای مافیا را از شهر خارج کنند.

از آن سو گروه مافیا که تعدادشان از شهروندان کمتر (حدود نصف) است، یکدیگر را می‌شناسند و در بخشی از بازی باید یک شهروند را با تیر بزنند. شهروندان هم با شخصیت‌هایی نظیر پزشک و کارآگاه و… باید جلوی مافیا را بگیرند.

بازی مافیا در کافه

این روزها بیش از گذشته جوانان دوست دارند مافیا بازی کنند و خیلی‌ها هم در خانه یا اداره و دانشگاه و… به این بازی می‌پردازند.

اما بسیاری از علاقه‌مندان به این بازی تعدادشان کم است یا مکان مناسبی برای اجرای این بازی ندارند.

به همین خاطر تعدادی از کافه‌ها در شهرهای بزرگ فضای خود را به این بازی اختصاص دادند و به طور حرفه‌ای به مافیا می‌پردازند.

جوانان با پرداخت هزینه‌ی کم یک سانس از بازی را رزرو می‌کنند و آنجا با دیگرانی که آن سانس را رزرو کردند مافیا بازی می‌کنند.

گرداننده بازی هم از خود کافه انتخاب می‌شود و بازیکنان در هنگام بازی از منوی کافه سفارش می‌دهند و همین می‌پیچد منبع درآمد کافه.

تعداد این چنین کافه‌هایی در حال افزایش است ولی یک خطر جدی بازیکنان مافیا را در این فضا تهدید می‌کند.

کرونا خطری است که در کمین بازیکنان مافیا در کافه‌هاست.

بازیکنان در فضایی کوچک گرد هم جمع می‌شوند و در فاصله‌ای نزدیک به هم مدام صحبت می‌کنند.

آنها هرچقدر هم که ماسک بزنند اما هنگام سیگار کشیدن و خوردن اغذیه‌ای که سفارش دادند، کرونا به راحتی جولان می‌دهد.

مافیا بازی جذابی است اما نباید فراموش کنیم که برای بازی کردن، حرفه‌ای شدن و لذت بردن از مافیا در وهله اول باید زنده بمانیم.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 204030 ساعت خبر : 3:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204030
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات