تاکسی نوشت ناصر غیاثی در جلسه ۸۵ مکتب خانه

تاکسی نوشت ناصر غیاثی در جلسه ۸۵ مکتب خانه

به گزارش گلونی روز ۲۵ دی‌ماه سال ۹۹ در ساعت ۲۱ هشتاد و پنجمین جلسه از سلسله جلسات مکتب‌خانه طنز برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی و تحلیل یکی از متن‌های طنز ناصر غیاثی اختصاص داشت، حدود ۱۵ نفر از علاقه‌مندان به طنز و طنزنویسی‌ به صورت مجازی حضور داشتند.

آن‌ها در حدود بیست دقیقه داستان طنز «مهربان‌ها» مربوط به تاکسی‌نوشت‌های ناصر غیاثی را بررسی کردند و تکنیک‌ها و ترفندهای طنزنویسی را آموختند.

تاکسی نوشت ناصر غیاثی

قبل از دیدن جلسه این متن را بخوانید

 

سایر ویدیوها در نماشای گلونی

رضا ساکی مدرس این کارگاه در پایان از اصول طنزنویسی و قواعد نگارش ناصر غیاثی و کتاب‌های او گفت و قول داد در جلسات بعدی هم آثاری از این طنزنویس معروف را معرفی و به همراه حاضرین در جلسه تحلیل و بررسی کنند.

مکتب‌خانه طنز که پیش از همه‌گیری کرونا به صورت حضوری در محل حوزه هنری تهران و به همت دفتر طنز برگزار می‌شد، پس از کرونا با همکاری دفتر طنز و پایگاه خبری گلونی به صورت مجازی و در بستر وبینارهای گلونی برگزار می‌شود.

شرکت در این جلسات برای علاقه‌مندان به طنز رایگان است و هر کس با هر میزان آشنایی و مهارت در حوزه طنز می‌تواند در مکتب‌خانه طنز شرکت کند.

شرکت کنندگان در این کارگاه معمولا به نقد و بررسی آثار طنز می‌پردازند و با طنزنویسان مشهور و همچنین کتاب‌های حوزه طنز آشنا می‌شوند.

جلسه هشتاد و پنجم مکتب‌خانه طنز هم از طریق آپارات پایگاه خبری گلونی به صورت زنده پخش شد و فایل ضبط شده این جلسه نیز در همین مطالب در اختیار دوست‌داران طنز قرار می‌گیرد.

برای شرکت در جلسات بعدی مکتب‌خانه طنز کافی است در زمان برگزاری روی این لینک کلیک کنید و سپس گزینه مهمان را انتخاب کنید و پس از نوشتن نام خود وارد وبینار شوید.

پایان پیام

کد خبر : 202450 ساعت خبر : 10:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202450
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات