جایزه قهرمانی دومیدانی کشور همه را متعجب کرد

جایزه قهرمانی دومیدانی کشور همه را متعجب کرد

به گزارش گلونی مسابقات قهرمانی کشور دوی صحرانوردی در بخش مردان و زنان به ترتیب سوم و پنجم بهمن برگزار شد که با قهرمانی محمدجعفر مرادی و پریسا عرب به پایان رسید.

اما نکته جالب و عجیب این مسابقات این بود که نفرات برتر دوی صحرانوردی قهرمانی کشور به عنوان جایزه روبالشتی دریافت کردند.

روبالشتی جایزه قهرمانی دومیدانی

احتمالا شما هم از خواندن این خبر تعجب کردید و خنده‌تان گرفته است. احتمالا شما هم معتقدید روبالشتی به چه کار یک ورزشکار می‌آید؟

احتمالا شما هم می‌گویید چرا وقتی پول برای جایزه مناسب ندارند، مسابقه برگزار می‌کنند؟ اما کمی صبر کنید. شما هم مثل دیگران در اشتباه هستید.

خیال می‌کنید این نکات فقط به ذهن شما رسیده و مسئولان فدراسیون خودشان نمی‌دانند باید جایزه‌ای مناسب و در شأن ورزشکاران خود تهیه کنند؟

فکر می‌کنید وزارت ورزش پول ندارد تا به جای روبالشتی جایزه دیگری تهیه کند؟

در شرایطی که میلیارد میلیارد پول جریمه فیفا را می‌ریزد به حساب فدراسیون فوتبال. نخیر دوستان عزیز. اتفاقا هم پول موجود است و هم جایزه مناسب تهیه شده است.

اما روبالشتی به چه درد یک دومیدانی‌کار می‌خورد؟

۱- همه ما در کودکی دوست داشتیم جوایزی که می‌گیریم را بگذاریم زیر سرمان و شب بخوابیم. خب روبالشتی هم مناسب‌ترین گزینه برای این کار است.

۲- ورزشکاران چون تحرک زیادی دارند و خیلی عرق می‌کنند مدام روبالشتی‌هایشان کثیف می‌شود و نیاز دارند آنها را بشویند یا عوض کنند. پس روبالشتی می‌تواند یک جایزه کاربردی محسوب شود.

۳- ورزشکاران چون در طول روز زیاد تمرین می‌کنند و نمی‌توانند خیلی در کنار خانواده باشند نیاز دارند با یک هدیه دل مادر یا همسر خود را به دست بیاورند. چه چیزی بهتر و زیباتر از یک روبالشتی گل‌بهی رنگ با طرح بته جقه‌؟

۴- ورزشکاران پس از مسابقات قهرمانی به شدت خسته می‌شوند و نمی‌توانند یک جایزه سنگین و بزرگ را تا خانه روی دوش خود حمل کنند. پس چه جایزه‌ای بهتر از یک روبالشتی که خیلی سبک و جمع و جور است؟

دیدید اهدای روبالشتی به قهرمانان دومیدانی چه فلسفه‌ای داشت؟ دیدید عجیب نبود؟ دیدید خنده‌دار نبود؟ دیدید مسئولان خیلی هم اهل اندیشه و تفکر هستند؟ دیدید زود قضاوت کردید؟ پس خجالت بکشید و از خداوند طلب مغفرت کنید. شاید بخشیده شدید.

پایان پیام

کد خبر : 201175 ساعت خبر : 1:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=201175
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات