دانلود آلبوم در محاصره از محمد معتمدی

دانلود آلبوم در محاصره از محمد معتمدی

یکی از کنسرت‌های ارکستر «خنیاگران مهر» به سرپرستی بهزاد عبدی در قالب آلبوم صوتی تصویری «در محاصره» به خوانندگی محمد معتمدی، توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» منتشر شد.

دانلود آلبوم در محاصره

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ارکستر «خنیاگران مهر» از جمله مجموعه‌های فعال موسیقی کشورمان است که طی سال‌های اخیر اجراهای متعددی را در ایران و سایر کشورها از جمله اوکراین، ارمنستان و آلمان روی صحنه برده است.

در توضیحات تکمیلی آلبوم «در محاصره» آمده است: «طی سال‌های گذشته، ارکسترهای بانوان غالباً به باز اجرای آثار قدیمی می‌پرداختند و در این حوزه به ندرت آهنگسازی اختصاصی برای گروه‌های بانوان اتفاق می‌افتاد.

در این اثر قطعاتی اختصاصاً برای این ارکستر ساخته شده، که استمرار این آهنگسازی برای گروه‌های موسیقی بانوان می‌تواند به بالندگی و رشد فنی، تکنیکی این گروه از هنرمندان بینجامد.»

آلبوم حاضر شامل چهارده آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است.

در قطعات باکلام از سروده‌های شاعران کهن و معاصر چون مولانا، کاظم بهمنی، محمدعلی بهمنی، سعدی و حافظ استفاده شده است.

از نوازندگان این اثر می‌توان نیوشا بریمانی، صدا سدیفی، نازنین روستا، شیما شاه محمدی، نگین زاده‌وکیلی، هیلا فیض‌پور، ترگل خلیقی، رخساره رستمی، بهاره حیدری، شیدا قاضی، مهرناز دبیرزاده و عسل ملک‌زاده اشاره کرد.

قطعات این آلبوم به ترتیب پرواز (قطعه برای قانون و ارکستر)، بشنو از نی، با باران می‌رقصد (قطعه برای قیچک و ارکستر)، در محاصره، ماه، سکوت و تو (قطعه برای کمانچه و ارکستر)، سخن عشق، رسوای دل، تک سوار (قطعه برای تار و ارکستر)، از یاد رفته، حیرانی، بزمان (قطعه برای رباب و ارکستر)، شورج بار (براساس تم ارمنی)، خوشه چین و طرحی نو هستند.

محمد معتمدی متولد ۲ مهر ماه ۱۳۵۷ در شهر کاشان است.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه «خورشید»، همنوازان «شیدا»، «ارکستر ملی ایران»، گروه «همنوازان حصار» و گروه «هم‎آوایان» اشاره کرد.

پایان پیام

کد خبر : 201216 ساعت خبر : 4:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=201216
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات