دانلود آلبوم شش فرزاد فرزین از گلونی

دانلود آلبوم شش فرزاد فرزین از گلونی

آلبوم شش جدیدترین آلبوم فرزاد فرزین است که در اسفند ۱۳۹۴ منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرارگرفت.

دانلود آلبوم شش

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی فرزاد فرزین این آلبوم را در حالی منتشر کرد که به گفته خودش یک سال و نیم برای آن زمان صرف کرده است.

این خواننده درباره انتخاب‌های خودش در آلبوم شش نیز گفت: «درباره قطعات مورد علاقه خودم در آلبوم هم باید بگویم که انتخاب از بین آن‌ها برای خود من هم واقعا کار سختی است.

تقریباً همه قطعات را دوست دارم و نمی‌توانم بینشان انتخابی داشته باشم. قطعات اسلو و آرام را بیشتر می‌پسندم مثل قطعه شماره سه و پنج و نه.

از بین آثار اکتیو و شاد هم قطعات یک و دو و چهار و شش از انتخاب‌هایی هستند که واقعا نمی‌توانم بین‌شان اثری را به عنوان بهترین معرفی کنم و تقریبا تمام‌شان برای من از جایگاهی خاص برخوردارند که وقت و انرژی زیادی برایشان صرف شده است.»

آلبوم شش با صدای فرزاد فرزین شامل ۱۲ قطعه به نام‌های: «تو چه باشی، قلبم، دیر اومدی، شش، چرا تو، آره آره، گوشی، تنهایی دو نفره، تو فکرتم، عاشقت شدم، آدمای بعد تو، I’ll be there» است که فرزاد فرزین آهنگساز تمام قطعات است و دو قطعه از این آلبوم را هم علیرضا افشار ساخته است.

حامد رجبی و مسعود محمدی برای نخستین بار تمام اشعار این آلبوم را سروده‌اند تا فصل جدیدی از دوران کاری خود را در این آلبوم و در کنار فرزاد فرزین آغاز کنند.

کوشان حداد، امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و آلتان توران تنظیم‌ کنندگان قطعات این آلبوم هستند.

آرش پاکزاد، کوشان حداد، محمد فلاحی، بهروز علیاری و ازگور یورت اوغلو در بخش میکس و مسترینگ آلبوم با فرزاد فرزین همکاری کرده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 203694 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=203694
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات