قسمت جدید سریال فرندز در حال ساخت است؟

آیا قسمت جدید سریال فرندز در حال ساخت است؟

به گزارش گلونی در اوایل این ماه، لیزا کودرو (Lisa Kudrow) جزئیات بیشتری را در مورد قسمت جدید سریال فرندز (Freinds) یا همان دوستان در اختیار طرفداران این سریال قرار داد.

در این قسمت بازیگران اصلی در صحنه اصلی کمدی شبکه NBC جمع می‌شوند.

کودرو بازیگر ۵۷ ساله سریال فرندز در یکی از پادکست‌های راب لوو (Rob Lowe) گفت که قرار است دیدار دوباره (reunion) اوایل بهار فیلمبرداری شود.

قسمت جدید سریال فرندز

کودرو افزود که او و سایر همبازی‌هایش_ آنیستون، کورتنی کاکس، متیو پری، مت لابلانک و دیوید شویمر_ قبلاً صحنه‌هایی را برای دیدار مجدد فیلمبرداری کرده‌اند.

او به لوو گفت: این قسمت جنبه‌های مختلفی دارد و ما در حال حاضر قسمت‌های مختلفی را فیلم برداری کرده‌ایم.

من در حال حاضر برخی از صحنه‌ها را بازی کرده‌ام بنابراین مطمئناً این قسمت را خواهیم ساخت.

کودرو، که نقش فیبی بوفی را بازی می‌کند، همچنین توضیح داد که بازیگران شخصیت‌های نمادین خود را تکرار نمی‌کنند، بلکه خودشان هستند و با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

وی گفت: ساخت این قسمت به معنی ساخت مجدد این مجموعه نیست، این قسمت مثل یک قسمت با فیلمنامه‌ای از قبل نوشته شده نیست، ما شخصیت‌های‌مان را به تصویر نمی‌کشیم.

در این قسمت ما دور هم جمع می‌شویم، که خیلی اتفاق نمی‌افتد و از سال ۲۰۰۴ که ساخت این مجموعه متوقف شده است، هرگز در مقابل دیگران رخ نداده است.

او افزود: من فکر می‌کنم عالی خواهد بود.

او در پاسخ به لوو که پرسید: آیا این قسمت مثل وقت‌هایی است که شما فقط در خانه جن (جنیفر آنیستون) ناچو می‌خورید؟ به شوخی گفت: بله، این همان است.

گفتنی است دوستان یا فِرِندز یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش گردید.

این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازپخش است.

داستان آن درباره شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

پایان پیام

مترجم: مریم قره‌گزلو

کد خبر : 202747 ساعت خبر : 5:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202747
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات