مربی تیم استقلال به کرونا مبتلا شد

مربی تیم استقلال به کرونا مبتلا شد

حنیف عمران‌زاده مربی تیم فوتبال استقلال بعد از مثبت شدن تست کرونای خود، به قرنطینه رفت.

بنابراین او در دیدار استقلال مقابل سپاهان در هفته پایانی نیم فصل روی نیمکت کادرفنی حضور نخواهد داشت.

به گزارش گلونی وی در تمرین روز شنبه استقلال حضور پیدا نکرد اما روز گذشته بعد از تست کرونا مشخص شد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به این ترتیب عمران‌زاده به قرنطینه رفت و در تمرینات و بازی‌های آینده تیمش حضور نخواهد داشت.

با شروع لیگ برتر فوتبال پس از همه‌گیری ویروس کرونا، موضوع مهمی که برای بازیکنان مربیان و سایر مسئولان تیم‌ها مدنظر قرار گرفت، انجام مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌ها و تست‌گیری مداوم زیر نظر مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بود.

مربی تیم استقلال

با اینکه این ماجرا با کم و کاستی‌های نیز روبه‌رو بود، اما سرانجام تیم‌ها در زمان مشخص از عوامل خود تست کرونا گرفته و جواب آن را به ایفمارک می‌دادند.

اما یکی از مشکلات لیگ این است که از داوران فقط در شروع لیگ تست کرونا گرفته شده که آن هم از نوع PCR نبوده است. مشخص نیست داورانی که مدام در سفر به شهرهای مختلف برای قضاوت هستند، آیا درگیر ویروس کرونا شده‌اند یا می‌شوند.

بنابراین کمیته داوران نیز باید به این فکربیفتد که تست‌های خود را به‌روز کند و هرهفته آن را تمدید کند.

چراکه اگر یکی از اعضای تیم‌ها به این بیماری مبتلا شود، ممکن است سایر اعضا را هم مبتلا کند و زمینه‌ساز حذف افراد و تیم‌ها شود.

این درحالی است که آخرین آمار کرونا در ایران از دیروز تا امروز ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۷۰۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

پایان پیام

کد خبر : 204549 ساعت خبر : 7:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204549
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات