هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل در دهه فجر

هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل در دهه فجر

ایرانسل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بسته هدیه ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

به گزارش گلونی روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد، این بسته هدیه، در فاصله روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی است.

هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل

طی دهه فجر، در هر روز، ۱۰۰ مشترک ایرانسل می‌توانند از فرصت دریافت این بسته هدیه برخوردار شوند. در نتیجه، ۱۱۰۰ ایرانسلی این بسته را دریافت خواهند کرد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در این اپلیکیشن و تکان دادن گوشی خود، فرصت خود را برای دریافت این بسته هدیه امتحان کنند.

اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت این هدیه را دارد.

از قدیم با شماییم

از زمانی که در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شدیم تا به امروز سال‌های پرتلاشی را گذرانده‌ایم.

همواره سعی کرده‌ایم خدمات و محصولاتی نوآور و مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا ارائه کنیم.

در سایه تلاش شبانه‌روزی، شش سال متوالی به عنوان پر افتخار «برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور» دست یافتیم.

برای اولین بار در ایران سرویس اینترنت همراه ۴G را با بیشترین سرعت باند پهن در کشور ارائه دادیم؛ اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) را راه‌اندازی کردیم؛ گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را فراهم آوردیم؛ و موفق به آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (VoLTE) شده‌ایم.

کسب عنوان «بزرگترین اپراتور دیتای ایران» گواه تلاش‌های ماست.

همواره تلاش کرده‌ایم بهترین باشیم

ما به هدف خود که نوآوری، تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه بوده دست یافته و در این راه بسیار تقدیر شده‌ایم.

نشان «استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا»، نشان ویژه «رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات»، لوح تقدیر به عنوان «اپراتور برگزیده در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات»، لوح تقدیر دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان و تندیس و لوح تقدیر به عنوان «تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» به انتخاب مجمع جهانی نشان منتخب، تنها بخشی از تقدیرها و افتخاراتی هستند که در راه خدمت به شما کسب کرده‌ایم.

کد خبر : 202792 ساعت خبر : 8:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202792
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات