پرسپولیس تا آخر سال سیاه می‌پوشد

پرسپولیس تا آخر سال سیاه می‌پوشد

به گزارش گلونی باشگاه پرسپولیس، به جهت نیکوداشت یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان تا پایان سال جاری سیاهپوش خواهد ماند.

آن طور که اعلام شده این تصمیم به درخواست هواداران و اعضای تیم و به احترام این دو ملی‌پوش فقید که سال‌ها‌ با پیراهن تیم پرسپولیس توپ زده اند گرفته شده است.

با فراهم شدن شرایط و رایزنی با مسئولان برگزاری لیگ و فدراسیون فوتبال، در بازی‌های آینده تا کمی پس از پایان نیم فصل، بازیکنان تیم سرخپوشان پایتخت، از پیراهن مشکی در بازی‌ها استفاده خواهند کرد.

مهرداد میناوند و علی انصاریان هردو از پیشکسوتان پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور بودند که به فاصله یک هفته، هر دو بر اثر ابتلا به ویروس کرونا،از دنیا رفتند.

پرسپولیس تا آخر سال سیاه می‌پوشد

تغییر رنگ پیراهن به دلایل ویژه در باشگاه پرسپولیس بی‌سابقه نیست.

بعد از درگذشت هادی نوروزی کاپیتان سابق پرسپولیس در مهرماه سال ۱۳۹۴ نیز این باشگاه تا پایان فصل رنگ کیت خود را تغییر داد.

فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند نیز شبیه فقدان نوروزی، اتفاق بهت‌آوری بود که کام مردم ایران و هواداران سرخپوشان را تلخ کرد.

تیم این باشگاه در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز، بابت فوت مهرداد میناوند سیاه‌پوش بود و در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز، به یاد علی انصاریان که داغ‌ تازه‌ای بر دل گذاشت، دوباره مشکی‌پوش به میدان رفت.

پس از این دو بازی طبق تصمیم جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه، قرار بر آن شد که پرسپولیس به احترام عزیزان از دست رفته خود، تا پایان سال پیراهن مشکی به تن کند.

این در حالی است که شرکت آلشپورت (تولیدکننده البسه پرسپولیس)، پیراهن‌های جدید تیم را به باشگاه تحویل داده بود تا از ابتدای نیم فصل دوم، با این پیراهن‌ به زمین بروند.

با هماهنگی مسئولان این شرکت، قرار شد بازیکنان تیم پرسپولیس از سال آینده و پس از گذشت مراسم چهلمین روز درگذشت میناوند و سپس انصاریان، پیراهن نو به تن کنند.

باشگاه پرسپولیس در پایان بیانی خود بار دیگر برای خانواده محترم میناوند و انصاریان آرزوی صبر و برای روح این عزیزان طلب آرامش کرد.

پایان پیام

کد خبر : 204314 ساعت خبر : 9:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204314
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات