پرونده هفت تپه در مستند بوی خون باز شد

پرونده هفت تپه در «بوی خون» باز شد

دهمین قسمت از مستند «بوی خون» با حضور لعیا زنگنه و محمدحسین لطیفی در فیلیمو و نماوا منتشر شد.

به گزارش گلونی پرونده ویژه قسمت دهم با نام «هفت تپه» در گفتگو با امین سلیمی از اهالی رسانه و فعال اجتماعی گفت‌وگو شده و حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز مهمان سیاسی این قسمت است که درباره آقازادگی می‌گوید و راهکارهای اصلاح این پدیده را بررسی می‌کند.

سایر ویدیوها در نماشای گلونی

در این قسمت مصاحبه لعیا زنگنه بازیگر نقش شریفه پخش می‌شود و با محمدحسین لطیفی کارگردان سرشناس که در «آقازاده» در نقش حاج محسن ظاهر شده نیز گفت‌وگو شده است.

در بخش «قصه یک سکانس» نیز پشت صحنه آخرین سکانس «آقازاده» یعنی تصادف شخصیت حامد به تصویر کشیده شده است.

«بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی، نویسندگی احمد رنجبر و تهیه‌ کنندگی سیدامیر موسوی نیا با هدف بررسی پرونده‌های سیاسی اجتماعی که در سریال «آقازاده» مطرح شده، هر یکشنبه در سامانه‌های فیلیمو و نماوا منتشر و همزمان روی سوپر اپلیکیشن روبیکا بارگذاری می‌شود.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه‌‌کنندگی حامد عنقا در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم‌پور، محمدحسین لطیفی , پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز می‌پردازد و قصه‌ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت می‌کند.

فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی انجام شد.

برای تماشای قسمت جدید این مجموعه اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 202760 ساعت خبر : 12:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=202760
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات