چمدون تو مهدی یغمایی آلبومی شنیدنی در سبک پاپ

چمدون تو مهدی یغمایی آلبومی شنیدنی در سبک پاپ

آلبوم چمدون تو آخرین اثر مهدی یغمایی در سبک پاپ است.

چمدون تو مهدی یغمایی

این آلبوم را دانلود کنید

به گزارش گلونی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که چمدون تو نسبت به تک‌آهنگ‌ها و قطعات قبلی مهدی یغمایی تفاوت‌هایی دارد.

یغمایی پس از انتشار آلبوم «یه دنیا حرف» رویه جدیدی در تولید و ارائه آثارش پیش گرفت.

همچنین به سراغ همکاری با چهره‌های گوناگون رفت و در آلبوم جدیدش هم جمعی از هنرمندان مطرح پاپ در بخش ترانه و ملودی و تنظیم در کنارش حضور داشته‌اند.

هومن آزما، فرزاد ماهان، مهرداد احمدزاده، حسام ناصری، علیرضا جعفری، سیاوش وزیری و پورزاد علایی تنظیم‌کنندگان قطعات چمدون تو هستند.

وحید پویان، علیرضا قرایی‌منش، امین قباد، میلاد اکبری، محمد رامزی، حسام‌الدین ناصری و خود مهدی یغمایی ملودی‌های قطعات را ساخته‌اند.

ترانه‌ها هم از سروده‌های بابک بابایی، حامد صوفی‌پور، حمید خلف‌بیگی، علی ایلیا، پیمان طالبی، النا باقرزاده، علی بحرینی و پریا صوفی‌پور است.

قطعات بهترین حس، تنهایی بی‌رحمه، عشق، مهمون، عاشق نبودی، هرچی شد، شب رویایی، کجا از یاد من میری‌، تو نیستی، تو با منی، چمدون، نگاهم می‌کنی، کنارتو، از من بگریزید این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

مهدی یغمایی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. وی در همان سال‌های نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد تا اینکه از سال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد.

وی بعداز سال‌ها تلاش در بدست آوردن تجربه در خواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را در تغییر سبک خوانندگی عملی کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با توجه به داشتن مهارت کامل در خواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه‌ای نهاد.

گفتنی است که وی درسال ۱۳۷۴ در رشته مورد علاقه‌اش شروع به تحصیل در دانشگاه نمود و در سال ۱۳۷۹ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته شیمی به پایان رساند.

پایان پیام

کد خبر : 201818 ساعت خبر : 4:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=201818
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات