کولبران دوباره مردند و تیتر یک شدند

کولبران دوباره مردند و تیتر یک شدند

به گزارش گلونی ۵ کولبر ایرانی اهل آذربایجان غربی و روستای کوران در خاک ترکیه گرفتار بهمن شدند و متاسفانه خبر‌ها حکایت از آن دارد که گویا این ۵ هموطن زیر بهمن جان باختند.

احتمالا کولبران باز هم برای چند روز تیتر یک رسانه‌ها باشند و مردم در فضای مجازی عکس‌های آن‌ها را با ایموجی‌های گریان منتشر کنند و آه و افسوس و…

احتمالا باز هم چند مسئول برای کولبران دلسوزی کنند و پشت میکروفن دست‌شان را بلند کنند و با خشم فریاد بزنند که باید برای کولبران عزیز و مظلوم کاری کرد.

احتمالا چند روز سلبریتی‌ها هم عکس‌های کولبران را استوری کنند و یک متن تند و تیز کنار آن بنویسند تا در چشم مخاطب به یک سلبریتی مردمی و فعال اجتماعی تبدیل شوند.

کولبران دوباره مردند

احتمالا مسئولان محلی با یک دسته گل و یک تابلوی حکاکی شده به منزل کولبران فوت کرده بروند و چند عکس یادگاری بیاندازند.

احتمالا چند نماینده مجلس در صحن علنی مجلس یادی از کولبران کنند و قول بدهند در آینده نزدیک قوانینی برای حمایت از کولبران تصویب کنند.

احتمالا تلویزیون هم دو سه تا کلیپ بسازد که در آن کولبران با سختی در حال کوه‌پیمایی هستند و از سرما و سنگینی بار چهره‌شان درهم شده است. روی کلیپ هم احتمالا آهنگ مرو ای دوست محمد اصفهانی را پخش می‌کنند.

تمام اینها احتمالاتی است که ممکن است در چند روز آینده روی دهند؛ اما چیزی که به قطع اتفاق خواهد افتاد این است که چند روز آینده همه رسانه‌ها و مردم و مسئولان و هنرمندان یادشان خواهد رفت که در این مملکت افرادی تحت عنوان کولبر در حال جان کندن هستند.

همه ما یادمان می‌رود تا سال دیگر و یک تراژدی دیگر.

یادمان می‌رود تا یک اتفاق تلخ دیگر.

تا باز کولبران به تیتر یک تبدیل شوند.

گفتنی است بامداد روز دوشنبه، پنج کولبر کرد اهل روستای کوران از توابع منطقه صومای برادوست ارومیه به نام‌های «متین اصلانی» فرزند عثمان، «یاور اصلانی» فرزند لقمان، «بیلن احمدی» فرزند صادق، «اولایی خدایی» فرزند حاتم و «فرات خدایی» فرزند خورشید، بر اثر سقوط بهمن در مرز ارومیه جان خود را از دست دادند.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 201381 ساعت خبر : 11:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=201381
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات