گلونی

ظرفیت لایو اینستاگرام به ۴ نفر افزایش یافت

ظرفیت لایو اینستاگرام به ۴ نفر افزایش یافت

ظرفیت لایو اینستاگرام به ۴ نفر افزایش یافت

ظرفیت لایو اینستاگرام به ۴ نفر افزایش یافت

اینستاگرام سرویس لایو ویدیویی خود را توسعه بخشید تا برای سازندگان محتوا آزادی بیشتری برای همکاری در ویدیوها فراهم کند.

به گزارش گلونی به نقل از ایسنا، فیس بوک _ شرکت مادر اینستاگرام _ قابلیت جدیدی به نام “لایو رومز” را معرفی کرد که اجازه می‌دهد همزمان چهار نفر در لایو اینستاگرام حضور پیدا کنند. پیش از این لایوهای اینستاگرام دو نفره بود. این اپلیکیشن ابزار جدید را پاییز گذشته در هند و اندونزی آزمایش کرده بود.

ظرفیت لایو اینستاگرام به ۴ نفر افزایش یافت

بر اساس گزارش بلومبرگ، اینستاگرام امیدوار است در شرایط کنونی که پاندمی ویروس کرونا بسیاری از کاربران را برای سرگرمی‌های خانگی به این پلتفرم کشانده است، سازندگان محتوا از قابلیت جدید برای پخش پادکست، برنامه‌های گفت‌وگو، کنسرت و سایر محتوا استفاده کنند.

اینستاگرام

نخستین نسخه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.

بنابر ادعای شریل سندبرگ، عضو ارشد هیئت مدیره شرکت فیس‌بوک، بیش از ۲۵ میلیون شرکت اقتصادی در اینستاگرام صفحه مخصوص به خود را دارند که از این میان، ۲ میلیون اکانت متعلق به بازاریابان آنلاین است.

در دهه ۲۰۱۰، اینستاگرام چهارمین نرم‌افزار پر هوادار موبایلی بوده‌است.

از زمان انتشار تا کنون، این برنامه دو تغییر و به روزرسانی عمده و مهم داشته‌است که نخستین تغییر در ماه مارس سال ۲۰۱۴ به منظور کاهش اندازه نسخه اندروید برنامه اینستاگرام به نصف و همچنین افزایش و بهبود کارایی و تقویت رابط کاربری انجام گرفت.

دیگر تغییر مهم این برنامه در سال ۲۰۱۷، اضافه شدن «استوری» است که یک قابلیت کاربردی در این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

یکی از مشکلات اینستاگرام کوتاه بودن ویدئوها بود که در سال ۲۰۱۸ با ایجاد قابلیت IGTV این مشکل حل شد. به طوری که شما در پست خود ویدئوی حداکثر ۱ دقیقه یا مولتی ویدئو حداکثر ۱۰ دقیقه را بارگذاری می‌کنید و لینک به IGTV خود می‌دهید و ویدئو را به‌طور کامل می‌توانند مشاهده کنند.

شما می‌توانید ویدئوی خود را به صورت Landscape بارگذاری کنید که در این حالت شما به صورت تمام صفحه می‌توانید ویدئو را مشاهده کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل