آلبوم دلربا محمدرضا طیار و امیر حوتیان را قانونی دانلود کنید

آلبوم دلربا محمدرضا طیار و امیر حوتیان را قانونی دانلود کنید

این مجموعه جدیدترین اثر این دوهنرمند است که به تازگی منتشر شده است.

آلبوم دلربا محمدرضا طیار

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم دوازده قطعه نوستالژیک ایرانی بی‌کلام است که با تک نوازی دایره و پیانو به نوازندگی محمدرضا طیار و امیرحوتیان شکل گرفته است.

قطعات این آلبوم به ترتیب موسم گل، آتش دل، خاطرخواه، به دیدن من، از عشق که می‌گم، خوشه چین، کاشکی دوسم نداشتی، مرغ سحر، جینگ و جینگ، سوغاتی و ای یار مبارک هستند.

محمدرضا طیار متولد ۱۳۵۰ در تهران است. فراگیری موسیقی را از سن ۷ سالگی شروع کرد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۰ در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی با ساز تنبک را آغاز کرد.

بهره‌مندی از محضر استادانی چون: فرهاد فخرالدینی، مسعود حبیبی، همایون نصیری، عضویت انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و همچنین خانه موسیقی از سوابق اوست.

شرکت در جشنواره‌های متعدد موسیقی فجر، موسیقی جوان، موسیقی محله و سرپرستی گروه دف نوازان ثنا و گروه موسیقی سنتی راز عشاق نیز از تجربیات او محسوب می‌شود.

امیر حوتیان نیز نیز متولد ١٣٦٠ اراك، نوازنده و مدرس پیانو ایرانی است که از تجربیات او می‌توان به نوازندگی در گروه اركستر آوای ایرج به خوانندگی استاد حسین خواجه امیری (ایرج) به سرپرستی استاد امیر فیروزبخت، نوازندگی گروه اركستر هامون به آهنگسازی استاد فضل الله توكل به سرپرستی استاد مهراب الهیاری، تدریس در آموزشگاه های رازونیاز در اراك به مدیریت سالار عقیلی و حسین محمودی مجد و چکامه تهران به مدیریت مسعود پوربخت مدرس ردیف دستگاه‌های موسیقی ایران و تحلیل تئوری موسیقی و تكنسین پیانو از جمله كوك و رگلاژ پیانو اشاره کرد.

با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی اثر را رعایت کنیم.

تا با این کار از حقوق مولف دفاع کننیم. از حقوق خواننده، حقوق آهنگساز، حقوق ترانه‌سرا، حقوق هنرمندان.

پایان پیام

کد خبر : 212892 ساعت خبر : 9:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=212892
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات