آلبوم لمسی از آرامش امین توانافر را از گلونی دانلود کنید

آلبوم لمسی از آرامش امین توانافر را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه اولین آلبوم رسمی امین توانافر است که در دی ماه ۱۳۹۷ منتشر شد.

آلبوم لمسی از آرامش

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی توانافر، توانا در اجرا، پر احساس در انتخاب ملودی‌ها و هوشمند در چیدمان بخش‌ها و قطعات آلبومش ظاهر شده است. سبک آلبوم بین پاپ و سافت راک جای دارد.

در مجموع آلبوم همانطور که از نامش پیداست حال و هوایی آرامش‌بخش دارد و این حس را با عمق و لذتی متفاوت برای مخاطبش به ارمغان می‌آورد.

آلبوم بی‌کلام است و گیتار الکتریک روایتگر قصه هنرمند است. روزبه اسماعیلی و علی چاوشی نوازندگان درامز و پرکاشن بوده‌اند و باقی سازها را نیز توانافر نواخته است.

میکس و مسترینگان اثر برعهده احمد حسن‌آبادی است.

بسیاری از مخاطبان موسیقی به دنبال دانلود کردن آهنگ‌های مورد علاقه خود هستند و خیلی از آن‌ها می‌پسندند که آهنگ و آلبوم خواننده مورد علاقه خود را از سایت‌های معتبر به صورت قانونی خریداری و بعد دانلود کنند.

آن‌ها با این کار می‌خواهند از حقوق تهیه و تولید اثر دفاع کنند. از حقوق خواننده، حقوق آهنگساز، حقوق ترانه‌سرا، حقوق هنرمندان.

امین توانافر آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک. این هنرمند فارغ‌التحصیل رشته الکترونیک است.

نوازندگی گیتار کلاسیک را ازسال ۱۳۷۹ در ۱۵ سالگی آغاز کرده و ۴ سال بعد با نوازندگی گیتار الکتریک ادامه داده است. در مسیر آموختن از فراگیری تئوری موسیقی نیز غافل نبوده است.

یادگیری اصولی آهنگسازی و نرم افزارهای موسیقی از دیگر زمینه‌هایی است در مسیر اندوختن دانش هنری در آن قدم گذاشته است.

برخی از معلم‌های هنری وی جناب ممقانیه، قنبری و نامدار بوده‌اند.

امین توانافر از سال ۸۳ به تدریس موسیقی مشغول است و در زمینه‌های آهنگسازی، اجرا و ضبط موسیقی فعال است. آلبوم بی‌کلام لمسی از آرامش اولین اثر مستقل این هنرمند است.

پایان پیام

کد خبر : 211066 ساعت خبر : 5:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=211066
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات