برنده فصل نهم شام ایرانی امشب مشخص می‌شود

شام دراکولایی بهنام تشکر در آخرین قسمت شام ایرانی

برنده فصل نهم شام ایرانی امشب مشخص می‌شود

در آخرین قسمت از فصل نهم «شام ایرانی» برنده این فصل مشخص می‌شود.

 به گزارش گلونی روابط عمومی این مجموعه اعلام کرد، بهنام تشکر آخرین میزبان این فصل است و با حضور نصرالله رادش، شهاب عباسی و هومن برق نورد امشب برنده فصل نهم مشخص می‌شود.

برنده فصل نهم شام ایرانی

سایر ویدیوها در نماشای گلونی

تشکر برای این قسمت تم دراکولا را انتخاب کرده و او و مهمانانش با گریم دراکولایی در قسمت آخر فصل نهم «شام ایرانی» حاضر می‌شوند.

تاکنون ۸ فصل این مجموعه به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی، بهاره رهنما، شهرزاد کمال‌زاده، فلور نظری، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده.

شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ در زمستان سال ۱۳۹۰ ساخته شد، و قسمت اول آن در همان سال از طریق شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد.

سری‌های بعدی این برنامه را نیز به ترتیب محمد شایسته (در سال ۱۳۹۲)، سروش صحت (در سال ۱۳۹۴) و سعید ابوطالب (از سال ۱۳۹۸ تاکنون) کارگردانی کرده‌اند.

ساخت جدیدترین سری مجموعهٔ شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد، و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد.

شام ایرانی یکشنبه شب‌ها ساعت ۲۰ در فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

برای تماشای آنلاین این سریال ایرانی اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 207410 ساعت خبر : 12:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=207410
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات