تصویربرداری فصل اول از سری دوم شب‌های مافیا به پایان رسید

رقابت مافیایی چهره های سینما، موسیقی و فوتبال

تصویربرداری فصل اول از سری دوم شب‌های مافیا به پایان رسید

رقابت مافیایی چهره های سینما، موسیقی و فوتبال

فصل اول از سری دوم «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور چهره‌های شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون، موسیقی و فوتبال تصویربرداری شد.

به گزارش گلونی روابط عمومی این پروژه اعلام کرد، محمد نادری، رضا داود‌نژاد، فرزاد حسنی، حامد همایون، حسین امیدی، نادر سلیمانی، مهراب قاسم‌خانی، جواد خواجوی، پژمان بازغی، سروش جمشیدی، نیما شاهرخ شاهی و فیروز کریمی بازیگران فصل اول از سری دوم «شبهای مافیا» هستند.

تصویربرداری فصل اول از سری دوم شب‌های مافیا به پایان رسید

نماشای گلونی را دنبال کنید

این رئالیتی شو که با گردانندگی محمدرضا علیمردانی در جزیره کیش تولید می شود، در مجموع میزبان ۴۲ چهره است و ۱۵ قسمت خواهد داشت.

این برنامه به کارگردانی سعید ابوطالب و سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده است و از فروردین ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

در سری اول ۳۶ هنرمند در سه فصل شرکت کرده بودند که از بین آنها حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سیدجواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال‌زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیرمهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری ۱۲ بازیگر منتخب بودند که به فصل فینال راه یافتند و حالا فصل‌های جدید سری دوم به همراه فینال فینالیست‌ها در راه تولید است.

رئالیتی شوی «شب‌های مافیا»  پیش از این برای اولین بار پس از بررسی آماری دقایق تماشا سریال‌ها و رئالیتی‌شو‌ها در هفته اول انتشار، به رکورد شگفت انگیز ۱۹ میلیون دقیقه تماشا دست یافت و این رکورد‌زنی‌ها تا قسمت آخر فصل سری اول آن ادامه داشت.

سری جدید شبهای مافیا

در سری دوم این بار ۳۶هنرمند شناخته شده زن و مرد با حضور محمدرضا علیمردانی به عنوان گرداننده در چهار فصل با هم در جزیره کیش مافیا بازی می کنند و ۶ تن از بهترین بازیکنان این فصول به همراه ۶ نفر از بهترین‌های سری قبل که تعداد هنرمندان حاضر در سری دوم را به ۴۲ نفر می‌رساند، در فینال حضور پیدا خواهند کرد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با خوانندگی کاوه آفاق، و سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده است و در فروردین ماه امسال به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 209188 ساعت خبر : 2:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=209188
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات