دانلود آلبوم پیدای ناپیدا اثری از زکریا یوسفی

دانلود آلبوم پیدای ناپیدا اثری از زکریا یوسفی

این مجموعه با تدوین این هنرمند و نوازندگی جمعی از هنرمندان در بهمن ۱۳۹۴ منتشر شده است.

دانلود آلبوم پیدای ناپیدا

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی زکریا یوسفی درباره این آلبوم می گوید: «در این آلبوم اثری را به مخاطب ارائه می‌دهیم که ترکیبی از موسیقی «اَرَبِسک» و کرمانج‌های ترکیه است، اما ویژگی کار این است که با لحن موسیقی ایرانی ساخته و پرداخته شده است.

ما در این آلبوم کوشش داشتیم با محوریت ریتم و سازهای کوبه‌ای یک‌سری از تم‌ها را بسط و گسترش دهیم و با توجه به تکنیک‌های ریتمیک فضایی را فراهم کنیم که یادآور موسیقی منطقه «آناتولی ترکیه» باشد.

آلبوم «پیدای ناپیدا» در واقع مجموعه‌ای سازی است. تلاش کردم در این دوئت‌ها رنگ‌آمیزی تازه‌ای از ترکیب ریتم و ملودی پیدا کنم.»

قطعات این آلبوم به ترتیب مجنون، دلدار، افسون، رهسپار، همراز، رهگذر، بی‌قرار، کوبانی و رهایی هستند.

نوازندگان همراه در این آلبوم شروین مهاجر، زکریا یوسفی، میلاد محمدی، پاشا هنجنی، نوید مثمر، پویا سرایی‌، مسعود همایونی، نیاز محمد، بابک غسالی و هومن مهدویان هستند.

زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، متولد سال ۱۳۶۲ در پاوه است.

او فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است و نزد اساتیدی چون «محمدعلی حدادیان»، «عبدالنقی افشارنیا»، «جمشید عندلیبی»، «هوشنگ کامکار»، «بیژن کامکار»، «محسن الهامیان» و «محسن حجاریان» آموزش دیده است.

از زکریا یوسفی تا کنون آلبوم‌های «پیدای ناپیدا»، «سایه‌های خورشید»، «یقین گمشده»، «روژیار»، «اورامان تا بادینان»، «یاد نگاه»، «سر سماع»، «شارو»، «در حلقه دف» و «سبوی تشنه» به تنهایی یا با همکاری هنرمندان دیگر منتشر شده است.

یوسفی در کنار سازهای کوبه‌ای به نوازندگی عود نیز مشغول است و در تنظیم و اجرای سازهای کوبه‌ای در چندین آلبوم موسیقی، فیلم، مستند و مجموعه تلویزیونی در ایران، عراق و ترکیه فعالیت داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 213107 ساعت خبر : 2:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=213107
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات