فیلم وقتی پروانه شدم در سال جدید به اکران آنلاین اضافه می‌شود

فیلم وقتی پروانه شدم در سال جدید به اکران آنلاین اضافه می‌شود

یک فیلم سینمایی که پیش از این در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده رفته بود، به اکران آنلاین «هنروتجربه» وارد شد.

به گزارش گلونی به نقل از ایسنا، فیلم «وقتی پروانه شدم» ساخته آرش زارع از اول فروردین ماه در صفحه ویژه «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور اکران آنلاین می‌شود.

فیلم وقتی پروانه شدم

فیلم سینمایی «وقتی پروانه شدم» به کارگردانی آرش زارع و تهیه‌کنندگی مهرداد جعفریان روایتی از زندگی یک زن است؛ یک زن ساده اما مهربان زندگی سخت و نامطبوع خود را با همسرش پشت سر می‌گذارد. او بعد از اینکه ناخواسته باعث مرگ شوهرش می شود زندگی جدیدی را با بدن شوهر مرده‌ خود آغاز می‌کند.

میترا حجار، آرش آصفی، آذرمیدخت عزیزی، حامد حسینی، آرزو حق‌شناس، سعید کاظمی، عارفه اکبری، مرتضی درستکار و…بازیگران این فیلم هستند.

برای دیدن آنلاین این فیلم روی این لینک کلیک کنید.

تماشای آنلاین این فیلم برای کاربران داخل و خارج کشور امکان پذیر است.

زارع درباره دلیل نام‌گذاری این فیلم عنوان کرد: «نام قهرمان اصلی فیلم ما پروانه است. در واقع در شروع فیلم قهرمان اصلی مانند کرمی درون یک پیله است و به مرور شروع به شکوفا شدن می‌کند و تبدیل به پروانه می‌شود.

وقتی پروانه شدم در واقع به گذر این شخصیت از بافت سنتی به بافت مدرن و از پیله دوست نداشتنی خود به جهان مورد علاقه‌اش اشاره دارد. این موضوع کاملا مرتبط با خروج کرم از پیله است و این اتفاقی است که برای قهرمان ما به صورت تمثیلی و استعاری رخ می‌دهد.»

زارع فعالیت در سینما را از سال ۸۸ با فیلمنامه‌نویسی آغاز کرد و تا سال ۹۲ موفق به نگارش فیلمنامه ۶ سریال، دو  فیلم سینمایی و بیش از ۲۰ تله‌فیلم و چندین فیلم کوتاه شده است. او اولین فیلم بلند سینمایی خود وقتی پروانه شدم را در سال ۹۴ مقابل دوربین برد.

پایان پیام

کد خبر : 213312 ساعت خبر : 7:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=213312
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات