موزه ملی خودرو ایران موزه اتومبیل های کلاسیک و تاریخی

موزه ملی خودرو ایران موزه اتومبیل های کلاسیک و تاریخی

به گزارش گلونی موزه ملی خودرو ایران در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع واقع شده است که ۱۰،۰۰۰ متر مربع آن یک فضای سرپوشیده است. در حال حاضر ۴۵ اتومبیل، ۲ واگن و ۳ موتورسیکلت در سالن نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. با ما همراه باشید تا شما را با این موزه زیبا آشنا کنیم.

موزه ملی خودرو ایران

این موزه دارای مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از وسایل نقلیه کلاسیک است که متعلق به آخرین شاه ایران بود. این مجموعه شامل چندین ماشین رولز رویس زیبا از جمله Siver Spirit ، Phantom III ، IV ، Stutz Blackhawk ، چندین فراری، مازراتی گیبلی کوپه و حتی مرسدس بنز ۵۰۰K که متعلق به هیتلر بود.

هنگامی که شاه از ایران فرار کرد، ماشین‌ها در زیر زمین پنهان شده و حتی به داخل آب رانده شدند، از آن زمان آنها پیدا، مرمت و به نمایش گذاشته شدند.

این موزه تاریخی که تقریباً در ۲۰ کیلومتری غرب پایتخت، تهران، واقع شده است در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین مجموعه‌های اتومبیل در منطقه را شامل می‌شود.

بازدید از موزه ملی خودرو

مفهوم موزه اتومبیل تاریخی ایران، به دنبال ایجاد فضایی است که در آن اتومبیل‌ها به عنوان یک نشان تاریخی دیده شوند. تاریخ خطی نیست و گذشته با حال آمیخته است.

این موزه به مکانی تبدیل شده که بازدیدکنندگان می‌توانند گذر زمان را تجربه کنند و شاهد باشند که چگونه زمان حال به دنبال گذشته است.

شما عزیزان می توانید در تمامی روزهای هفته به جز روزهای تعطیل از این موزه زیبا دیدن نمایید. اگر به کرج سفر کردید بازدید از این موزه را هرگز از دست ندهید. امیدواریم از گذراندن لحظات در این موزه جذاب لذت ببرید.

چگونه به این مکان برویم؟

نشانی: بین کیلومتر ۱۰ و ۱۱ جاده مخصوص کرج، جنب بانک توسعه تعاون، خیابان بیست و پنجم

با گوگل مپ به موزه ملی خودرو ایران بروید

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

کد خبر : 210686 ساعت خبر : 1:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=210686
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات