گلونی

ویژه نامه نوروزی وزن دنیا منتشر شد

ویژه نامه نوروزی وزن دنیا منتشر شد

ویژه نامه نوروزی وزن دنیا منتشر شد

شاعران برگزیده‌ی سده‌ اخیر در ویژه نامه نوروزی وزن دنیا

به گزارش گلونی مجله‌ی‌ «وزن دنیا» با نظرسنجی درباره انتخاب شاعران برگزیده‌ی سده‌ی اخیر و ۱۰۰ شعر از ۱۰۰ شاعر به استقبال نوروز ۱۴۰۰ رفت.

ویژه نامه نوروزی وزن دنیا

در بخش «تعریف و تبصره» این شماره با تیتر «راویان درد مشترک» گفتگوهایی خواهیم خواند درباره‌ی بررسی گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در ۱۰۰ سال شعر ایران.

در این شماره شاعران برگزیده‌ سده‌ اخیر به انتخاب اهالی ادبیات اندیشه و هنر را خواهیم داشت.

شماره‌ سیزدهم «وزن دنیا»، در ۳۰۸ صفحه و به قیمت ۷۵ هزار تومان در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مراکز خرید مجله به آدرس اینستاگرام و تلگرام مجله وزن دنیا مراجعه و یا از سایت مجله با این آدرس کسب آگاهی کنند.

وزن دنیا ماهنامه‌ای لبریز از شعر و خانه‌ی شعر است.

وزن دنیا می‌خواهد کنار بُرنای پیر شعر بنشیند و از هجمه‌ی «دلتان خوش است! چه کسی شعر می‌خواند» نترسد و زیر نام مستقل و بلند شعر فارسی، مجله‌ای مستقل باشد که دستش روی زانوی خودش است و امیدش، خیالِ شاعران ایران.

پوریا سوری در مورد مجله وزن دنیا نوشته: «ده سال از اولین روزی که هر هفته (صدهفته‌ی متوالی) در ستون «وزن دنیا»ی روزنامه‌ای، نوشتم «اگر فرصت کردید شعر هم بخوانید» گذشته است و تمام این سال‌ها با خود، این خیال را می‌پروراندم که آن تک صفحه، قد کشیده و برای خودش کتابی شده از شعر! از خیالِ خیال بافانی که یگانه دارایی شان شعر است.

می‌بینید؟ چه سقف کوتاهی دارد آرزو! حالا دارم برای شما همان خیال را می‌نویسم.

کتابی که دست شماست خیال من و ماست، آکنده از خیالِ خیالبافانی که دنیای‌شان شعر است. پرنده‌اند، چه بال بگیرند و چه نه، پرواز یگانه واقعیت و رؤیای‌شان است.»

مدیرمسئول «وزن دنیا» پوریا سوری و سردبیر آن علی مسعودی‌نیا است.

برای ارتباط با دفتر مجله وزن دنیا می‌توانید به آدرس : تهران- خیابان,ولیعصر – روبروی پارک ساعی – نبش خیابان تختی – پلاک ۲۳۶۰ طبقه ۳ مراجعه کنید و با تلفن 02188772744 تماس بگیرید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل