پیام تبریک نوروز ۱۴۰۰ را سند تو آل نکنیم

پیام تبریک نوروز ۱۴۰۰ را سند تو آل نکنیم

به گزارش گلونی یکی از دغدغه‌های مردم در عید نوروز هرسال، ارسال پیام تبریک به دوستان و آشنایان و اقوام است.

از آن طرف، یکی از رومخی‌های عید نوروز هرسال، دریافت پیام‌های تبریکی است که دوستان و آشنایان و اقوام از جایی کپی و سند تو آل می‌کنند.

از این رو برای پاسخ به سوالات مکرر مخاطبان، با دکتر کرشمه تماس گرفتیم تا نحوه صحیح ارسال پیام تبریک و رفتار مناسب در هنگام دریافت پیام تبریک را از ایشان جویا شویم.

پیام تبریک نوروز ۱۴۰۰

دکتر قیصر کرشمه، روانشناس، جامعه‌شناس، کارشناس رسانه، فیزیولوژیست و رئیس اتحادیه مشاوران املاک در مورد پیام‌های تبریک عید نوروز گفت: ما در پژوهشکده‌ای که در همین مورد تأسیس کردیم به راه‌حل‌های مناسبی رسیدیم.

ما در این پژوهشکده به طور تمام وقت روی پروژه ارسال پیام تبریک ایرانیان مطالعه و تحقیق کردیم. البته آن لالوها چندتا پرشیا سفید، پلاک کرج، اسپورت، کف خوابیده، چراغ زنون هم معامله کردیم که انصافاً مبارک‌شون باشه.

ما در تحقیقات خود به چند راه‌حل برای ارسال پیام تبریک منحصربه‌فرد و چند راه‌کار برای برخورد با افرادی که پیام تکراری سند تو آل می‌کنند دست یافتیم که در ادامه می‌خوانید.

برای ارسال پیام تبریک غیرتکراری و منحصربه‌فرد چه کنیم؟

۱- فقط با پرداخت ۵۰ هزار تومان پکیج کامل ما حاوی ۱۰۰۰ پیام تبریک نوروز را خریداری کنید و در کنار آن، بروشور قیمت انواع خودرو را نیز هدیه بگیرید.

۲- خب گویا شما اهل پول خرج کردن نیستید. ما به شما سایت‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که انبوهی از پیام‌های تبریک را منتشر کردند. منتها برای تکراری نبودن پیام خود باید چند پیام را با هم ترکیب کنید.

۳- خب گویا شما حتا نمی‌خواهید پول اینترنت بدهید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیام‌هایی که دیگران برای شما ارسال می‌کنند را بردارید و انتهای پیام نام ارسال کننده را پاک کنید و بعد از عبارت «با احترام» نام خود را بنویسید و سند تو آل کنید.

۴- خب گویا شما همان‌هایی هستید که نه می‌خواهید به مغزتان فشار بیاورید و نه به جیب‌تان. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اصلا هیچ پیامی ارسال نکنید.

بگذارید زمان بگذرد و هروقت شخص مورد نظر را دیدید بگویید: عیدت مبارک. راستی لحظه سال تحویل پیام دادم رسید دستت؟ بعد وقتی طرف گفت نه نرسید. شما هم یک فحشی نثار دولت بکنید و بگویید: ای بابا اینا هم با این شبکه تلفن همراهشون…

در هنگام دریافت پیام تبریک کپی شده چه واکنشی نشان بدهیم؟

۱- فقط با پرداخت ۵۰ هزار تومان پکیج کامل ما حاوی ۱۰۰۰ فحش آب‌دار را خریداری کنید و در کنار آن، بروشور قیمت انواع خودرو را نیز هدیه بگیرید.

۲- همان پیام دریافتی را برای خود طرف ارسال کنید.

۳- در جواب طرف بنویسید: ئه یادش بخیر این پیام پارسالیه.

۴- لینک پکیج کامل پیام‌های تبریک عید نوروز ما حاوی ۱۰۰۰ پیام تبریک را برایشان ارسال کنید.

دکتر قیصر کرشمه در پایان خاطرنشان کرد: ماشینت واسه فروشه؟

پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن راه‌حل‌های زندگی حتما به وبسایت دکتر کرشمه مراجعه کنید. شاید پاسخ سوال خود را پیدا نکنید ولی حداقل یک پرشیای رینگ اسپرت قیمت عالی پیدا می‌کنید.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 214086 ساعت خبر : 11:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=214086
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات