گلونی

پسورد اینستاگرام پرسپولیس را به ادمین خردسال ندهید

شکایت فدراسیون هند از پرسپولیس این بار در شروع لیگ قهرمانان آسیا

شکایت فدراسیون هند از پرسپولیس این بار در شروع لیگ قهرمانان آسیا

پسورد اینستاگرام پرسپولیس را به ادمین خردسال ندهید

فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به خاطر انتشار یک پست جنجال‌ساز در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

به گزارش گلونی در این پست که باشگاه پرسپولیس آن را حذف کرده است، به ماجرای فتح هند توسط نادرشاه اشاره و کسب پیروزی نماینده ایران مقابل تیم گوای هند در گروه E لیگ قهرمانان آسیا به غنیمتی بزرگتر از الماس معروف کوه نور تشبیه شده است.

یعنی هر کس با هر اندازه از عقل می‌داند که چنین نوشته‌ای در اکانت رسمی یک باشگاه چقدر دردسرساز است و بار حقوقی دارد.

اما اکانت اینستاگرام پرسپولیس گویا دست بچه‌ای خردسال افتاده است.

هرچند باشگاه پرسپولیس ضمن حذف پست جنجال‌آفرین، بیانیه‌ای برای عذرخواهی از هندی‌ها منتشر کرده، اما بحث شکایت سر جای خود پا برجاست و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار تیم پرسپولیس است.

این بحث درست زمانی اتفاق افتاده است که پرسپولیس به تازگی اولین بازی و برد خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده و از طرفی مدت کمی است که محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم این تیم به اتمام رسیده است.

عیسی آل کثیر در فصل گذشته این مسابقات و در مرحله یک چهارم نهایی به علت شادی بعد از گل که آن را به تبعیض نژادی ربط دادند، شش ماه از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شده بود.

پسورد اینستاگرام پرسپولیس را به ادمین خردسال ندهید

حال در شروع فصل جدید و درست بعد از انجام یک بازی، رقبای نماینده ایران، دلایل دیگری برای شکایت پیدا کردند و آن را ارائه دادند.

از زمان انتشار خبر بسیاری از افراد فرضیه‌ها و نظرات مختلفی را ارائه دادند که در صورت پیگیری شکایت، چه اتفاقی برای تیم می‌افتد و غالباً بر این عقیده هستند که این‌بار احتمال جریمه شدن، بیشتر از محرومیت تیم است.

نتیجه این حدسیات و بحث‌های حقوقی به آینده مربوط می‌شود.

اما سوال اینجاست که چرا تیمی مانند پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا، در این سطح از مسابقات دچار چنین بی‌احتیاطی شده است؟

بی‌احتیاطی که در فصل گذشته آن‌ها را با مشقت به فینال رساند و دست آنان را از گرفتن جام کوتاه کرد.

همه می‌دانند که فوتبال فقط یک ورزش نیست و در تمامی مسابقات ملی و باشگاهی، مسائلی مانند فرهنگ، تاریخ و سیاست را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آن هم زمانی که این تیم، در سال گذشته و سال 1396 تجربه چنین محرومیت‌ها و شکایت‌هایی را داشته است و توقع می‌رود که بااحتیاط بیشتری عمل کنند.

حالا درست جایی که هواداران پرسپولیس و فوتبال، امیدوار بودند که بدون دغدغه و مسائل این چنینی، بار دیگر به فینال آسیا برسند، شکایت دوباره از پرسپولیس، مانع گسترش این موضوع شد و باید دید که مدیران این تیم در آینده چگونه این مشکل را حل خواهند کرد.

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خروج از نسخه موبایل