گلونی

مشارکت همگانی برای کودکان محک

مشارکت همگانی برای کودکان محک

مشارکت همگانی برای کودکان محک

کاری کنیم کارستان، تا با هلال لبخندشان ماه‌مان کامل شود. مشارکت همگانی برای کودکان محک

به گزارش گلونی در ماه خوب رمضان که به برکت، زیبایی و مهربانی می‌شناسیم قصد داریم هزینه خرید یک دستگاه شتاب‌دهنده جدید برای بخش رادیوتراپی بیمارستان محک را تأمین کنیم.

این دستگاه تأثیر مهمی در روند درمان رادیوتراپی برای کودکان محک دارد.

با پیوستن به این مشارکت همگانی که حاصل آن نزدیک‌تر شدن قهرمان‌های کوچک محک به سلامتی است، کاری کنیم کارستان.

برای کمک اینجا کلیک کنید.

 سایر ویدیوها در نماشای گلونی

اهمیت دستگاه شتاب‌دهنده جدید در درمان کودکان محک چیست؟

رادیوتراپی از درمان‌های اصلی بیماری سرطان است و دستگاه شتاب‌دهنده یکی از دستگاه‌های اصلی در این نوع درمان است.

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند سلول‌های سرطانی و انواع تومور را از بین ببرد و هدف آن است که در طی این درمان کمترین آسیب به بافت سالم اطرف تومور وارد شود.

زیر سقف محک ارائه به‌روزترین روش‌های درمانی از مهم‌ترین دغدغه‌هاست و خرید این دستگاه شتاب‌دهنده می‌تواند کمک بسزایی در ارائه خدمات درمانی مطابق استانداردهای روز جهان که شایسته فرزندان محک است، داشته باشد.

مزیت‌های درمان با دستگاه شتاب‌دهنده جدید:

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری «محک»  از سال ۱۳۷۰ و با شماره ثبت ۶۵۶۷ در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به هم‌نوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر ۱۶ سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است.

در طـول ۲۹ سال فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک‌های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته است و به یکی از قطب‌های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل