آلبوم بر من گذشت بابک بابایی را از گلونی دانلود کنید

آلبوم بر من گذشت بابک بابایی را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه در سال ۱۳۹۳ و به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای باربد منتشر شد.

آلبوم بر من گذشت

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم بر من گذشت حال و هوای ارکستر ملی دوران روح‌الله خالقی را دارد.

بابک بابایی این نکته را در آواز به خوبی رعایت کرده که در این فضاسازی از تحریر‌های بالا اجتناب کند و شکل کلاسیک-سنتی مجموعه را رعایت کند.

نکات یادشده با حضور پیمان خازنی و حسین اعتمادی به عنوان ارکستراسیون (سازبندی و تنظیم) به بهترین شکل ممکن رعایت و ارائه شده است.

سید محمد خاتمی درباره آلبوم بر من گذشت می‌گوید: «بر من گذشت، اثر تازه‌ای است در موسیقی اصیل ایرانی با صدای گرم و خواستنی هنرمند جوان آقای «بابک بابایی» که در اجرا، انتخاب شعر و آهنگ، ابتکارات ارزنده‌ای را در آن شاهدیم.

این اثر ضمن وفاداری به میراث گرانسنگ موسیقی اصیل و سنتی ایرانی، به یک معنی، اثری نو و متضمن نوآوری‌های در خور توجه است که می‌تواند برای نسل امروز نیز جذاب باشد.

به یاری خداوند این گام آغازین گام‌های بلند دوری را در پی خواهد داشت و بر غنای میراث ارجمند هنر و فرهنگ این مرز و بوم خواهد افزود.»

قطعات این آلبوم بر من گذشت (ابوعطا)، کوچه (دشتی)، باغ رویا (ماهور)، مجنون (دشتی) و رفتم (بیات اصفهان) هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

بابک بابایی متولد ۱۳۵۱ در تهران است.

او فارغ التحصیل هنرهای تجسمی و نگارگری ایرانی، و دارای بیش از دو دهه، سابقه تدریس و برپایی نمایشگاه است. عشق و علاقه وی به موسیقی باعث شد از سال ۱۳۷۶ در محضر استاد رضوی سروستانی به یادگیری ردیف آوازی بپردازد.

پس از آن در محضر استاد محمد منتشری با ردیف‌های آوازی زنده یاد اسماعیل مهرتاش آشنا شد.

پایان پیام

کد خبر : 219416 ساعت خبر : 11:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=219416
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات