آلبوم کینه گروه نیوش را از گلونی دانلود کنید

آلبوم کینه گروه نیوش را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه اثری راک است که با موسیقی ایرانی تلفیق شده و در دی ماه ۱۳۹۴ منتشر شد.

آلبوم کینه گروه نیوش

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم هشت قطعه دارد.اعضای گروه نیوش را آرش قهرمانلو (سرپرست و خوشنویس)، سروش قهرمانلو (خواننده و نوازنده سه تار و سه تارالکتریک)، کیکاووس مختاری (تنظیم کننده و نوازنده پیانو و سینتی سایزر)، آرش آردفروشان (همخوان و نوازنده گیتار) و سهراب فتحعلی زاده (نوازنده دف و درام و سازهای کوبه‌ای) تشکیل می‌دهند.

ترانه‌های آلبوم «کینه» سروده «حافظ ایمانی»، «گروس عبدالملکیان»، «شاه نعمت الله ولی»، «عماد خراسانی» و دو لالایی کرمانجی است. نام آلبوم نیز از شعر سروده «حافظ ایمانی» برگرفته شده است.

قطعات این آلبوم به ترتیب انار، بی گناهان، صدای قلب، هم مستیم و هم قلاش، وقتی که نیستیم، کینه، شهریار جان و مرثیه‌ای برای شادی هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پس از مستقل شدن «سروش قهرمانلو» از گروه «جلال ذوالفنون»، گروه «نیوش» در سال ۱۳۸۸ «آرش و سروش قهرمانلو» گروه نیوش را پایه گذاری کردند.

کارهای این گروه در سبک‌های موسیقی «پراگرسیو راک» و «تلفیقی» هستند.

گروه «نیوش» از صداهای قلم نی خوشنویسی و ساز سه تار- الکتریک (سه تار افکت) ابداعی «سروش قهرمانلو» در اجرا وضبط استفاده می کند. در این گروه «آرش قهرمانلو»، «سروش قهرمانلو»، «کیکاووس مختاری» «آرش آرد فروشان»، «سهراب فتحعلی زاده» حضور دارند. کارنامه ی اجرای زنده « نیوش» پربار است.

به عنوان نمونه می توان به پرفورمنسی براساس طرح «آرش قهرمانلو» در «هفت ایستگاه مترو»، اجرا در فستیوال «ایران/آوای امروز» در سال ۹۱ که به همت «فیلارمونی کلن وهامبورگ» و «آکادمی هنرهای جهان» برگزار شد را به این لیست اضافه کرد.

پایان پیام

کد خبر : 214187 ساعت خبر : 11:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=214187
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات