دانلود آلبوم پاپریک اثری از فرهاد لطفی و حسین پرنیا

دانلود آلبوم پاپریک اثری از فرهاد لطفی و حسین پرنیا

این مجموعه اثری است که با نگرشی جالب و جاذب به موسیقی کودکان پرداخته است.

دانلود آلبوم پاپریک

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در این آلبوم ما شاهد قطعاتی هستیم که الهام گرفته از نواهای محلی ایران زمین است و همین موضوع از چند منظر حائز اهمیت است.

اول آن‌که در تمام دنیا برای آموزش موسیقی از، ریشه‌های موسیقی همان کشور استفاده می‌شود و همین امر موجب می‌شود که کودکان با ریشه‌های موسیقی میهن خویش آشناتر شوند و دومین علت این که موسیقیِ خوب در ذهن کودک تاثیر بسیاری می‌گذارد و همین اتفاق باعث می‌شود تا آثار استاندارد را از غیر استاندارد تشخیص دهد.

هنرمندان آلبوم پاپریک:

  • اثری از: فرهاد لطفی و حسین پرنیا
  • نوازندگان: پژمان پرنیا، شهرام اعتمادی، میثم علیپور، حسین پرنیا، توماج فرح بخش، کریم قربانی، مسلم علیپور، محسن کیهانی نژاد، فرهاد لطفی و سهیل سان احمدی
  • تنظیم‌کننده: حسین پرنیا

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حسین پرنیا نیز سال ۱۳۵۰ در خرم‌آباد متولد شد. وی نوازنده سنتور ‌و آهنگساز است.

تا سن ۱۴ سالگی در اندیمشک نزد مرحوم استاد ندایی نواختن سنتور را آموخت. پس از آن وی به تهران می‌آید و از سال ۱۳۷۳ گروه همایون را شکل می‌دهد.

علاقه‌مندی به آهنگسازی موسیقی ایرانی از دیگر تجربه‌هایی بود که پرنیا خود با کنجکاوی و علاقه‌مندی آموخت. پرنیا به اتقاق گروه همایون کنسرت‌هایی در ایران و خارج اجرا کرد.

پرنیا از سال‌های ابتدایی آشنایی با زنده یاد ایرج بسطامی چند کار مشترک با وی انجام داد که در قالب آلبوم‌های تحریر خیال، رقص آشفته، حال آشفته عرضه عمومی شد.

پرنیا همچنین آلبوم «ساکن جان» و «ذوق جنون» را در کارنامه کاری خود دارد که با صدای علی جهاندار منتشر شده است.

پایان پیام

کد خبر : 217151 ساعت خبر : 1:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=217151
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات