درگذشت نادر دست نشان و خبری که دموی آخرالزمان بود

درگذشت نادر دست نشان و خبری که دموی آخرالزمان بود

به گزارش گلونی پژمان راهبر در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اگر در حالت عادی مرگ نادر دست‌نشان در این سن وسال یک خبر باورنکردنی و شگفت‌انگیز محسوب می‌شد، حالا با عبور از حد نصاب‌های مرگ و میر بر اثر کرونا، چنین اخباری تکانمان نمی‌دهد.

پس حالا درگذشت آقا نادر که مرگش را از هفته پیش حدس می‌زدیم، خبری است صرفا پررنگ‌تر بین همه خبرهای سیاه روزگاری که دموی آخرالزمان بود.

اما او یک قهرمان بزرگ بود. دیرزمانی که فوتبال ایران در زمین‌های مراقبت نشده با لباس‌های نایلونی، توپ‌های چهل‌تکه و اندک پولی به حیات خود ادامه می‌داد و عشق حرف اولش بود.

یادش بخیر یک جمعه بعد از ظهری بود که آقا نادر به‌عنوان بزرگتر نساجی تیمش را مقابل پرسپولیس رهبری می‌کرد.

توی پرسپولیس علی پروین را کنار گذاشته بودند و فرشاد پیوس از محرومیت برگشته بود و تیم دست مثلث درخشان، پنجعلی و محمدخانی بود. آن‌ها حریف تیم شهرخسته نشدند.

تیمی با سبیلوهای گردن‌کلفت و یک بازیکن ریزه‌کار زهردار به اسم نادر دست نشان که قبلا در لیگ قدس اسمش را شنیده بودیم.

او گلش را زد تا در کورس آقای گلی از عباس سیمکانی و سیدکمال حسینی عقب نیفتد.

فکر کنم بعد بازی با مینی‌بوس به قائمشهر برگشتند درحالی‌که پشت سر، ده‌ها دنبال کننده داشتند. آن‏هایی که قرار بود فردا تصویر گل نادر به پرسپولیس را توی حافظه شفاهی دیگر هواداران نساجی تصویر کنند.

نزدیک به سی سال پیش وضعیت اینجوری‌ها بود.

اما خب عوضش آدم‌ها بیشتر زنده می‌‌ماندند و مرگ در میانسالی تکان دهنده بود و ناگهانی به‌نظر می‌رسید.

روحت شاد آقا نادر»

درگذشت نادر دست نشان

نادر دست‌نشان سرمربی رایکای بابل در ۲۷ فروردین، پس از دو هفته مبارزه نافرجام با ویروس کرونا در ۶۰ سالگی، دار فانی را وداع گفت.

مرحوم دست‌نشان سابقه بازی در نساجی مازندران و مربیگری در تیم‌هایی چون نساجی، ملوان بندر انزلی، خونه‌به‌خونه بابل، نفت تهران، مس کرمان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت را در کارنامه دارد.

این مربی فقید فوتبال کشورمان پیش از این با تیم‌های صنعت نفت آبادان، نفت تهران، استیل آذین و مس کرمان، موفق به صعود به لیگ برتر فوتبال شده بود.

پایان پیام

کد خبر : 220246 ساعت خبر : 7:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=220246
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات