ساعت شروع منع تردد تغییر کرد

ساعت شروع منع تردد تغییر کرد

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره تغییر ساعت تردد شبانه گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به تغییر ساعتی که از اول فروردین ایجاد شد، از امشب ۷ فروردین شروع محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغییر خواهد کرد.

به گزارش گلونی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار تیمور حسینی گفت: این محدودیت شامل همه شهر‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در سطح کشور می‌شود و شروع محدودیت‌های از ساعت ۱۰ شب و خاتمه آن ساعت ۳ بامداد خواهد بود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بعد از ابلاغ رسمی به پلیس در مبادی ورودی و خروجی اطراف تهران محدودیت تردد کرونایی اعمال می‌شود.

ساعت شروع منع تردد تغییر کرد

سردار حسینی افزود: با توجه به شرایط ویژه‌ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده‌اند؛ بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد و از آنجایی که تهران همیشه بیشترین سفر را به نقاط مختلف به ویژه نقاط شمالی و استان‌های شمالی دارد، پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده شاهد کاهش تردد‌ها باشیم.

او گفت: با توجه به محدودیت‌های ابلاغ شده منتظر هستیم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت مکتوب و رسمی به پلیس ابلاغ شود تا ما پس از وصول مصوبه برای اجرای محدودیت‌ها اقدام کنیم.

جانشین پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر تعداد شهر‌های قرمز بر اساس مصوبه ابلاغی ۲۸ و تعداد شهر‌های نارنجی ۵۱ شهر است و بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی و سفر از این شهر‌ها ممنوع است؛ البته شهر‌هایی که به تازگی تغییر رنگ داده و وارد فهرست شهر‌های قرمز و نارنجی شده‌اند و افراد غیر بومی که به آن شهر‌ها سفر کرده‌اند و اکنون در آن شهر‌ها حضور دارند، ۷۲ ساعت فرصت دارند به شهر‌های خود برگردند.

او تاکید کرد: به طور دقیق محدودیت‌های ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی و سفر از آن‌ها اعمال خواهد شد و سرپیچی از آن‌ها ها هم مشمول جریمه می‌شود.

سردار حسینی افزود: افراد متخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

پایان پیام

کد خبر : 215626 ساعت خبر : 6:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=215626
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات