سفر به ترکیه را باید در نوروز قدغن می‌کردید

سفر به ترکیه را باید در نوروز قدغن می‌کردید

به گزارش گلونی شش روز پس از درخواست وزیر بهداشت برای توقف یک‌ هفته‌ای رفت و آمد با ترکیه، ستاد ملی کرونا به لغو تورهای ترکیه رأی داد، اما برای پروازهای آن هیچ محدودیتی اعمال نکرد.

همین یک گزاره خبری را در نظر بگیریم تکلیف‌مان روشن می‌شود که در کشور با چه حجم از هوش و هشیاری مدیریتی در مقابله با همه‌گیری یک ویروس که یک تنه مدیریت جهان را سرویس کرده طرفیم.

آقای وزیر بهداشت در آخرین روزهای تعطیلات نوروز، گویا خودشان از سفر نوروزی بازگشته‌اند و گفته‌اند خوب برای اولین تصمیم سال جدید چه کنیم؟!

خوب یحتمل در همین موقع چشم‌شان به جعبه باقلوای استانبولی افتاده که فلان فامیل یا بهمان همکارشان از تور نوروزی سوغات آورده و پیش خودشان فکر کرده‌اند که یافتم! یافتم!

همین لغو تور ترکیه هم کرونا را مهار می‌کند و هم مانع از خروج ارز از کشور می‌شود و یک تیر است و دو نشان مدیریتی را یکجا هدف می‌گیرد!

سفر به ترکیه

پس نامه زده‌اند به اون یکی همکاران‌شان در ستاد کرونا.

ستاد کرونا هم که در این یک سال و اندی بارها نشان داده شان مدیریتی‌اش بالاتر از این حرف‌هاست که به موقع جواب وزیر و وکیل و ملت را بدهد، نامه وزیر را گذاشته توی کارتابل تا شش روز قوام بیابد.

بعد شش روز هم بالاخره پشت چشمی نازک کرده و جواب وزیر را اینطور داده که: حالا دو هفته که نه، اما به خاطر گل وزیر نمکیمان، جهنم و ضرر، یک هفته تورهای ترکیه را تعطیل می‌کنیم.

اما خوب پروازها سرجای‌شان بمانند.

بالاخره مردم شاید کار اورژانسی داشته باشند در استانبول و آنتالیا.

ایضا کادر پرواز هم مثل کادر درمان باید نان بخورند و اگر صلاح دانستند برای تغییر روحیه هم شده یک گل‌چرخی در کوش‌آداسی و ازمیر بزنند.

خدا رو شکر ستاد کرونای آگاهی داریم که خوب می‌داند ترکیه همین بغل است و چون معمولا به جای پرواز مردم با کاروان شتر یا با پای پیاده به ترکیه می‌روند، احتمال جابه‌جایی کرونا بین دو کشور از این مسیرهای ارتباطی بیشتر خواهد بود.

فقط جالب اینجاست که نمی‌دانیم چرا پس از انتشار این خبر، بیش از همه آژانس‌های مسافرتی به خودشان افتاده‌اند که مگر الان ترکیه کنسرتی، خبری، تعطیلاتی چیزی هست؟! که ملت بخواهند بروند ترکیه؟!

چرا ما تور نداریم پس؟! نکند سرمان بی‌کلاه بماند؟!

ما که بی‌خبریم شاید ستاد کرونا بیشتر در جریان زمان پیک سفر به ترکیه، باشد.

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

کد خبر : 217985 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=217985
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات