مسئولان آبادان از دلایل تزریق واکسن کرونا گفتند

مسئولان آبادانی برای تزریق واکسن کرونا خود را پاکبان جا زدند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان: «تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اسم خود را داخل لیست پاکبانان وارد کرده و واکسن زده‌اند. نام این افراد را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش گلونی دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه متاسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود:‌ با توجه به اینکه افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسه آنان برای همکاران ما مشخص نشده اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.»

مسئولان آبادان از دلایل تزریق واکسن کرونا گفتند

یکی از این مسئولان که خود را به جای پاکبان جاده زده بود و یک دوز واکسن کرونای اصل دریافت کرده بود در گفت‌وگویی محرمانه به گلونی گفت:

به ما گفتند پاکبان‌ها می‌زنند و بعد اگر اضافه آمد به شما هم تزریق می‌کنیم. ما هم رفتیم در صف و ناگهان اضافه آمد و زدیم.

یکی دیگر از مسئولانی که واکسن زده بود گفت: خدا می‌داند قصدم خدمت بیشتر به مردم بود و فکر کردم اگر کرونا نگیرم و بشتر زنده بمانم می‌توانم خدمت بیشتری به کشورم بکنم.

مسئول دیگری که داشت آستینش را پایین می‌آورد گفت: می‌گفتند درد دارد اما درد نداشت.

مسئول دیگری که گریه می‌کرد گفت: ما آمدیم و خود را فدا کردیم و واکسن زدیم تا اگر قرار است لخته خونی در سر کسی ایجاد بشود در سر ما ایجاد بشود و پاکبانان عزیز ما زنده بمانند. از ما تشکر نمی‌کنید؟

یکی از مسئولان که در پشت پرده قرار داشت از همان پشت پرده گفت: حالا یک دوز واکسن مصونیت هم نمی‌آورد و متاسفانه هنوز باید ماسک بزنیم.

مسئول دیگری که اصرار داشت دوز دوم را هم تزریق کند گفت: چرا با ما مسئولان این قدر بد برخورد می‌کنید؟ وزیر بهداشت باید پاسخگوی این رفتار باشد.

پایان پیام

کد خبر : 220054 ساعت خبر : 4:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=220054
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

نه بابا کی گفته درد داره؟ درد توی خونه ی پاکبان عزیزه که شرمنده زن و بچه ست، شرمنده ی دخترشه برای جهزیه،شرمنده ی بچه ست واسه شیرخشک،شرمنده ی بچه دبستانی واسه کتاب و دفتر،شرمنده همسرشه واسه اینکه بعداز سالها هنوز نتونسته یه مسافرت ببره مشهد تا دلش خوش باشه. واسه تو که اصلا نمیدونی درد چیه چطور باید فهماند؟ امیدوارم درد بی درمان بگیری و به دوز دوم نرسی