گلونی

ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی برای واکسن کرونا نداریم

وزارت بهداشت محلی ثبت نام واکسن کرونا

وزارت بهداشت محلی برای ثبت نام واکسن کرونا اعلام نکرده است

ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی برای واکسن کرونا نداریم

به گزارش گلونی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، اعلام کرد: «در پی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی جهت نوبت‌گیری تزریق واکسن، به اطلاع می‌رساند هیچ ثبت نامی برای نوبت‌گیری واکسن انجام نشده است.

از هموطنان عزیز تقاضا داریم از حضور و تجمع بی‌مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند».

این روزها که دوباره کرونا به صدر خبرهای کشور بازگشته، اخبار متعدد و اطلاعیه‌های مختلفی از منابع گوناگون در فضای مجازی درباره واکسیناسیون یا درمان کرونا و … منتشر می‌شود.

ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی برای واکسن کرونا نداریم

از جمله پیامی مبنی بر ثبت نام سالمندان یا بیماران و گروه‌های مختلف مردم برای واکسن کرونا که در چند روز گذشته به صورت گسترده فضای مجازی را پر کرده و باعث سرگردانی مردم و تماس‌های مکرر و مراجعه آنها به مراکز بهداشتی و درمانی شد.

این موضوع سرانجام واکنش روابط عمومی وزارت بهداشت را در پی داشت، اما متاسفانه در این اطلاعیه خبری از اطلاع رسانی درباره زمان نهایی و قطعی آغاز عمومی واکسیناسیون کرونا نبود.

آنچه مسلم است این است که اگر قرار باشد ثبت نام یا فراخوانی برای واکسیناسیون انجام شود، وزارت بهداشت به شکل رسمی و از طریق رسانه‌های عمومی کشور آن را اعلام خواهد کرد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۶۱۸ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۶۵ هزار و ۶۵۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۸۴ هزار و ۱۷ دوز رسید.

در حالی که موج چهارم کرونا همچنان در حال تاخت و تاز به اقصی نقاط کشور است، مردم نگران سرعت کند واکسیناسیون هستند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۹ هزار و ۵۷۴ نفر رسیده است.

همین تشویش‌ها و نبود اطلاع رسانی شفاف و به موقع، باعث انتشار پیام‌های جعلی در فضای مجازی و شیطنت کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

پایان پیام

 نویسنده: آرزو قدوسی

خروج از نسخه موبایل