گلونی

دانلود آلبوم آبان اثری از عیسی غفاری و زکریا یوسفی

دانلود آلبوم آبان اثری از عیسی غفاری و زکریا یوسفی

دانلود آلبوم آبان اثری از عیسی غفاری و زکریا یوسفی

دانلود آلبوم آبان اثری از عیسی غفاری و زکریا یوسفی

این مجموعه اثری جدید و حاصل همنوازی سازهای ایرانی است.

دانلود آلبوم آبان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی عیسی غفاری پیش از این چندین آلبوم از جمله زمان و ردیف نو را منتشر کرده بود.

مجموعه حاضر شامل ده آهنگ بی‌کلام از دونوازی سه‌تار و سازهای کوبه‌ای است.

عیسا غفاری درباره این اثر می‌گوید: «آبان درست در ادامه منطقی «ردیف نو» و البته بسیار آزادانه‌تر و همه‌فهم‌تر به واسطه ساختار کلی اثر و حالات آواز منتخب و نیز همراهی ساز کوبه‌ای شکل و قرار می‌گیرد».

قطعات این آلبوم به ترتیب هوش/ مسخ، درآمد، کرشمه، ماهور صغیر در اصفهان، ضرب اصول در اصفهان، نیشابورک در پرده‌های اوج، ضربی افشاری، فرود با قرایی، شب وصل در اصفهان و گلستان نام دارند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، متولد سال ۱۳۶۲ در پاوه است.

او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است و نزد اساتیدی چون «محمدعلی حدادیان»، «عبدالنقی افشارنیا»، «جمشید عندلیبی»، «هوشنگ کامکار»، «بیژن کامکار»، «محسن الهامیان» و «محسن حجاریان» آموزش دیده است.

از زکریا یوسفی تا کنون آلبوم‌های «پیدای ناپیدا»، «سایه‌های خورشید»، «یقین گمشده»، «روژیار»، «اورامان تا بادینان»، «یاد نگاه»، «سر سماع»، «شارو»، «در حلقه دف» و «سبوی تشنه» به تنهایی یا با همکاری هنرمندان دیگر منتشر شده است.

یوسفی در کنار سازهای کوبه‌ای به نوازندگی عود نیز مشغول است و در تنظیم و اجرای سازهای کوبه‌ای در چندین آلبوم موسیقی، فیلم، مستند و مجموعه تلویزیونی در ایران، عراق و ترکیه فعالیت داشته است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل