گلونی

دانلود آلبوم آیه اثری از عیسی غفاری و سهیل رزاقی

دانلود آلبوم آیه اثری از عیسی غفاری و سهیل رزاقی

دانلود آلبوم آیه اثری از عیسی غفاری و سهیل رزاقی

دانلود آلبوم آیه اثری از عیسی غفاری و سهیل رزاقی

این اثر آلبومی از دونوازی سه تار و تنبک توسط عیسی غفاری و سهیل رزاقی است که 6 قطعه دارد و به همت نشر آوا خورشید منتشر شده است.

دانلود آلبوم آیه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم بداهه نوازی به سبک موسیقی سنتی ایرانی است و قطعات آن «فواره و رویا»، «تخت طاقدیس (به جای درآمد) و جامه دران»، «سرود باد»، «بیات راجع، عشاق و حزین»، «نهفت و فرود» و «پنج ضربی نیلوفر و باران» نام دارند.

عیسی غفاری و سهیل رزاقی پیش از این در آلبوم «سرود باد» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

گفتنی است شعر احمد شاملو از مجموعه «لحظه ها و همیشه» گرچه در آلبوم «آیه» عیسی غفاری و سهیل رزاقی خوانده نشده، اما مایه الهام دو نوازنده بوده است و منشا نام گذاری دو قطعه آلبوم.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

عیسی غفاری تا کنون آهنگ‌سازی آلبوم‌های «وابات»، «بازتاب»، «چون رقص آب»، «شب و روز»، «در آتش مشتاقی» و «ردیف نو» را با همکاری خوانندگانی چون علی زند وکیلی، زهره قلی پور و وحید تاج بر عهده داشته است.

وی همچنین در مقام نوازنده با مجید درخشانی، علیرضا قربانی، سالار عقیلی، محمد معتمدی، موسیقی فیلم «پای پیاده» و سریال «جستجوگران» همکاری داشته و تالیفاتی چون «کتاب تار و سه تار» و مجموعه شعر «هرچه دست جنباندم، نایستاد، «من» بود» و «موسیقی سوگ در ایل بختیاری» از او منتشر شده است.

سهیل رزاقی نیز آهنگ‌سازی آلبوم «جام خیال» را در کارنامه خود دارد و در آلبوم «زندگی» کیوان ساکت و آلبوم «در آتش مشتاقی» به عنوان نوازنده حضور داشته است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل