گلونی

دانلود آلبوم حماسه عشق با صدای فاروق کسمایی

دانلود آلبوم حماسه عشق با صدای فاروق کسمایی

دانلود آلبوم حماسه عشق با صدای فاروق کسمایی

دانلود آلبوم حماسه عشق با صدای فاروق کسمایی

این مجموعه یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی و شامل هشت آهنگ باکلام است.

دانلود آلبوم حماسه عشق

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم «حماسه عشق» با موسیقی محمد فرمانیان و حضور تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

قطعات این آلبوم به ترتیب حماسه عشق، خانه خاموش، آواز دریا، عطر نرگس، رعنا، قصه دلتنگی، زمستان است و بزم آتشین نام دارند.

هنرمندان آلبوم حماسه عشق:

رحیم ناحی، صادق نوری، محمد فرمانیان (میکس و مسترینگ)، حامد عظیمی گرافیک، عزت هوشیاری تهیه‌کننده، وحید لک مدیر اجرایی و ناصرایزدی رهبر و سرپرست گروه موسیقی مهر نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم هستند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

فاروق کسمایی متولد 1333 در نوشهر از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی است که ردیف‌های آوازی را از سال ۶۳ تا ۶۷ نزد نصرالله ناصح‌پور و سپس به مدت دو سال در رادیو نزد کریم صالح عظیمی فرا گرفت.

تاکنون با گروه‌های موسیقی فردوسی، بشارت، سارنگ، هجران، مهرو و مهرآور کنسرت‌هایی در ایران، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه و غنا اجرا کرده است.

او با گروه خنیا همکاری مستمر داشته است. از کسمایی آلبوم «بلور مهتاب» (از ساخته‌های خودش و با تنظیم سامان احتشامی) منتشر شده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل