آلبوم به موازات بی نهایت آرمان مهدیه را قانونی دانلود کنید

آلبوم به موازات بی‌نهایت آرمان مهدیه را قانونی دانلود کنید

این مجموعه اولین اثر مستقل این هنرمند و شامل شش آهنگ بی‌کلام از تک‌نوازی سنتور است.

آلبوم به موازات بی‌نهایت

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آرمان مهدیه درباره این اثر می‌نویسد: «به موازات بی‌نهایت، حکایت سیری است به موازات بی‌نهایت. این اثر از کند و کاوهای درونی‌ام که از مجرای موسیقی به ترنم درآمده‌اند، حاصل شده است.

از آنجایی که موسیقی را راهی برای بیان افکار و عواطف خویش یافته‌ام، در این اثر نه خود را حافظ حریم گذشتگان دانستم و نه ملزم به نوآوری؛ بلکه سعی بر آن داشتم تا با نگاهی تازه بر هویت دیرین به بیانی هم‌گام با زمان حال و هم‌زبان با ناگفته‌های درونی‌ام دست یابم.

از این رو و در همین راستا، در پی دست‌یابی به گونه‌ای خاص از بیان در تک‌نوازی، سراسر این اثر، بدون وقفه و به‌عبارتی یکسره اجرا شده است و همچنین مدلاسیون‌های انجام‌شده، جملگی مطابق کوکی ثابت برای سنتور هستند که این مهم را می‌توان تلاشی در جهت قوت بخشیدن به حکایت‌محور بودن اثر پیش رو دانست.»

سلوک، کلنجار، رویش، گذر، کارما و رهسوار شش قطعه این آلبوم هستند.

سیاوش کامکار ضبط و میکس مسترینگ این اثر را بر عهده داشته و کمال حسینی نیز در پروسه ضبط با او همکاری کرده است.

آرمان مهدیه نجف آبادی نوازنده توانای سنتور اهل نجف آباد است که در نهمین جشنواره موسیقی جوان موفق به دریافت مقام تکتوازی سنتور شده است.

گفتنی است دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 223367 ساعت خبر : 10:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=223367
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات