آلبوم سیمرغ همایون شجریان را از گلونی دانلود کنید

آلبوم سیمرغ همایون شجریان را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه آلبومی از موسیقی ارکسترال ایرانی بر اساس داستان زال از شاهنامه فردوسی است.

آلبوم سیمرغ همایون شجریان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی حمید متبسم آهنگسازی و رهبری ارکستر را در این اثر بر عهده داشته، همایون شجریان به عنوان تک‌خوان آواز در «سیمرغ» حضور داشته و ارکستر بزرگ سیمرغ، اجرای آلبوم را انجام داده است.

آلبوم «سیمرغ» در پرده‌های چهارگاه، همایون، اصفهان، ماهور و نوا نوشته شده، شش قطعه دارد و به همت موسسه فرهنگی هنری ایران گام منتشر شده است.

۷۱ بیت از شاهنامه فردوسی برای آواز آلبوم انتخاب شده که از ابتدای تولد زال تا طرد او توسط پدرش، سام و پرورش یافتن توسط سیمرغ و بازگشت به پدر و داستان رودابه و زال را شامل می‌شود.

هنرمندان آلبوم سیمرغ:

  • اثری از: حمید متبسم و همایون شجریان
  • آهنگساز: حمید متبسم
  • نوازندگان: پاشا هنجنی، سینا جهان‌آبادی، سینا اعلم، مسلم علیپور، سهیل صادقی، علیرضا دریایی، بهنوش بهنام‌نیا، رضا آبایی، شیما شاه‌محمدی، سمانه باروتی، حامد افشاری، بیتا قاسمی، پویا سرایی‌، آزاد میرزاپور، پدیده احرار‌نژاد، پویان بیگلر، سیاوش برهانی، سحر سخایی، میلاد علیپور، علی پژوهشگر، مرجان راوندی، مسعود عابدینی، آوا ایوبی، جلال امیرپور سعید، ترگل خلیقی، سینا خشک بیجاری، افشین بابایی و مجید وطنیان
  • میکس و مسترینگ: ارد انزابی‌پور

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

همایون شجریان در سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد.

اولین آلبومی که خوانندگی آن را بر عهده داشت «نسیم وصل» به آهنگسازی «محمدجواد ضرابیان» ‌است که در سال ۸۲ منتشر شد.

در سال‎های اخیر با همکاری برادران «پورناظری» آثاری را ارائه داده است که برخی از آن‌ها مانند «چرا رفتی» و «با من صنما» مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفته است.

همچنین او اخیراً به عنوان خواننده با شبکه نمایش خانگی و سریال «می‌خواهم زنده بمانم» همکاری می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 224458 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224458
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات