آلبوم گاهی سه گاهی محمد معتمدی را از گلونی دانلود کنید

آلبوم گاهی سه گاهی محمد معتمدی را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه در دستگاه «سه گاه» هارمونیزه شده است. ملودی تصانیف این آلبوم از محمد معتمدی است و «پویا سرایی» که موزیسینی جوان اما با تجربه است، گسترش و تنظیم تصانیف و ساخت قطعات دیگر آلبوم را به عهده داشته است.

آلبوم گاهی سه گاهی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر که نخستین همکاری معتمدی و سرایی است، یک پروژه کاملاً سنتی و کلاسیک است که منطبق با موسیقی ردیف دستگاهی ایران است و با ارکستراسیون جدید تنظیم و برای ارکستر سنتی کار شده است.

هنرمندان آلبوم گاهی سه گاهی:

  • اثری از: محمد معتمدی و پویا سرایی‌
  • آهنگساز: محمد معتمدی
  • نوازندگان: پویا سرایی‌، پدیده احرارنژاد، سینا جهان‌آبادی، پاشا هنجنی، ترگل خلیقی، علی پژوهشگر، بهناز بهنام‌نیا، آوا ایوبی، کامران منتظری، شهریار نظری و محمدامین اکبرپور
  • تنظیم‌کننده: پویا سرایی‌
  • ترانه سرایان: رهی معیری، علامه ملا محسن فیض کاشانی، فروغی بسطامی، فخرالدین عراقی و حافظ شیرازی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمد معتمدی متولد ۲ مهر ماه ۱۳۵۷ در شهر کاشان است. او فراگیری آواز و همچنین ساز نی را به صورت خود آموز از همان سنین نوجوانی آغاز کرده و از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آوازی «سید حسین طاهرزاده» نزد «حمیدرضا نوربخش» نمود.

او همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آوازی اصفهان داشت به طور موازی به تمرین و الگوبرداری از آواز استادانی چون «تاج اصفهانی» و «ادیب خوانساری» پرداخت.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه «خورشید»، همنوازان «شیدا»، «ارکستر ملی ایران»، گروه «همنوازان حصار» و گروه «هم‎‌آوایان» اشاره کرد.

محمد معتمدی در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شد و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

پایان پیام

کد خبر : 225895 ساعت خبر : 11:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225895
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات