گلونی

جزیره در راه است

جزیره در راه است

جزیره در راه است

جزیره در راه است

به گزارش گلونی اینطور که به نظر می‌رسد قرار است مخاطبین رسانه ‌خانگی تابستانی شلوغ و پلوغ را با سریال‌های در راه، تجربه کنند.

البته تجربه ثابت کرده‌است که در هر زمینه‌ای کمیت بالا رود، از طرف دیگر کیفیت قربانی خواهد شد.

اما این‌بار امیدواریم در رابطه با این حجم از ترافیک سریال‌های نمایش‌خانگی، کمیت و کیفیت هر دو با هم درصدد جلب رضایت تماشاگران بوده باشند.

سیروس مقدم از رسانه ملی به رسانه‌خانگی می‌آید.

یکی از سریال‌های در حال تولید این روزهای کرونایی، سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم است که خیلی از ایرانیان او را با سریال پرمخاطب پایتخت به خاطر می‌آورند.

جزیره در راه است

سیروس مقدم متولد سال ۱۳۳۳ و اهل آبادان است.

او که فارغ‌التحصیل دبیرستان امیرکبیر آبادان و دانشکده هنرهای زیبا در رشته نقاشی است، فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۵۵ و با دستیاری کارگردان و طراحی صحنه و لباس در مجموعه تلویزیونی دایی جان ناپلئون آغاز کرد.

او بعد‌ها در ۱۸ سال (۱۳۷۶ تا ۱۳۹۴) توانست 27 سریال بسازد که تهیه‌کنندگی اکثر این سریال‌ها را الهام غفوری برعهده داشته‌ است.

مقدم، همسر الهام غفوری (تهیه‌کننده) و پسرخاله ناصر تقوایی (کارگردان) با سریال‌های «به سوی افتخار» و «روزهای زندگی» و «پلیس جوان» به شهرت رسید.

عمده فعالیت‌های او تا به اکنون در زمینه ساخت مجموعه‌های تلویزیونی بوده‌است که از آن میان می‌توان به بچه‌های نسبتا بد، روز حسرت، مدینه و پایتخت اشاره کرد.

این بار اما او در دومین تجربه خود در نمایش‌خانگی به سراغ جزیره رفته‌ است.

جزیره که حاصل همکاری سیروس مقدم در مقام کارگردان و علی طالب آبادی به عنوان نویسنده است، سریالی درام و اجتماعی است که بازیگران سینما و تلویزیون زیادی را برای بیان روایتی متفاوت گرد هم آورده‌ است که از میان آنان می‌توان به حضور محمد‌رضا فروتن، میترا حجار، هنگامه قاضیانی، حسام منظور و … اشاره کرد.

منتظر این سریال به زودی و به طور اختصاصی از فیلیمو باشید.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

خروج از نسخه موبایل