گلونی

دانلود آلبوم ایران 11 اثری از گروه بهنا

دانلود آلبوم ایران 11 اثری از گروه بهنا

دانلود آلبوم ایران 11 اثری از گروه بهنا

دانلود آلبوم ایران 11 اثری از گروه بهنا

آلبوم دوم گروه بهنا با نام «ایران ۱۱» نیز کاملا بی کلام بوده و در سال 1394 منتشر شده است.

دانلود آلبوم ایران 11

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به گفته رامین بهنا (آهنگ‌ساز گروه)، قطعات بر اساس فکر و احساس جمعی اعضای گروه ایجاد شده و همه اعضا در روند آهنگ‌سازی کارها دخیل بوده‌اند.

در این آلبوم سعی شده تا صدای امروز تهران بازسازی شود و از فرم‌های آزاد برای رسیدن به این منظور استفاده شده است.

صدای سازهای الکترونیک و افکت‌های صوتی فضای آلبوم را به سمت موسیقی الکترونیک برده و از طرفی گیتار و درامز موسیقی را به راک نزدیک کرده‌اند.

موسیقی در «ایران ۱۱» جایی بین راک، پاپ، الکترونیک، ایرانی و جاز قرار دارد. ایران ۱۱ پلاک تهرانی‌ها و آلبوم «ایران ۱۱» آلبومی راجع به تهران است.

پارک وی، کوچه برلن، قیطریه، اکباتان، سد خندان، پیچ شمرون، بازار، بهار شیراز و رنگ کوچه برلن اسم قطعات این آلبوم هستند که همگی نام محله‌هایی از تهران هستند.

در این آلبوم «رامین بهنا» نوازنده کیبورد، هاموند، سینتی سایزر و پیانو بوده، «کسرا ابراهیمی» درامز، «حامد حمیدزاده» گیتار باس، «بهرنگ بقایی» سینتی سایزر و تار، «سیاوش امامی» گیتار الکتریک، «سهیل پیغمبری» کلارینت و «سینا خشک بیجاری» تنبک و دایره می‌نوازند و «مانی صفی خانی» در نقش همخوان ایفای نقش کرده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

رامین بهنا آهنگ‌ساز و نوازنده پیانو از پیشگامان موسیقی تلفیقی در ایران است.

او تا کنون آهنگ‌سازی بیش از ۴۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را بر عهده داشته که ‏از شاخص‌ترین آنها می‌توان به موسیقی متن فیلم‌های «نسل سوخته»، «کمکم کن»، «داستان‌های ‏تبعید»، «سرزمین پدری» و مجموعه‌های تلویزیونی «دوران ‏سرکشی» و «قصه رودخانه» اشاره کرد.‏

او در پاییز ۱۳۸۵ «گروه بهنا» را با هدف ارائه موسیقی تلفیقی با هویت ایرانی تشکیل داد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل