دانلود آلبوم بازار وکیل اثری از آرش هژیر آزاد

دانلود آلبوم بازار وکیل اثری از آرش هژیر آزاد

این مجموعه شامل سیزده آهنگ بی‌کلام از واریاسیون‌هایی روی یک قطعه فولکلور شیرازی است.

دانلود آلبوم بازار وکیل

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آهنگسازی قطعات و نوازندگی پیانو را آرش هژیرآزاد، نوازندگی ویولن را یگانه حسینی‌نیا و نوازندگی سازهای کوبه‌ای را عرفان عاصمی‌نژاد بر عهده داشته‌اند.

آلبوم بازار وکیل به تازگی و به همت مرکز نشر و پخش جوان منتشر شده است.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

آرش هژیر آزاد متولد ۱۳۶۳ در تهران است.

از سن ۱۰ سالگی فراگیری پیانو كلاسيك را آغاز کرد. شروع فراگیری آهنگسازی زیر نظر استاد علیرضا مشايخى در سن ١٥ آغاز کرد. در سن ١٨ به همراه اركستر خانه هنرمندان به عنوان آكومپانيست و سوليست به رهبرى فرزاد نوشاد سالگى در سالن خانه هنرمندان تهران به روی سن رفت.

با ورود به دانشكده موسيقى هنرهاى زيبا دانشگاه تهران در سال١٣٨٢ از محضر اساتیدی همچون خانم آذین موحد، ستاره بهشتی، ساسان فاطمی و کیاوش صاحب نسق بهره برد. در سال ١٣٨٨ با پايان نامه آهنگسازى ٤ قطعه براى پيانو سولو با استاد راهنمایی شاهين فرهت فارغ‌‌التحصیل شد.

اجرا به همراه ويلنيست برجسته هلندى و رهبر اركستر جوانان هلند carel den hertog در منزل سفير هلند، نوازندگی در فستیوال  موتزارت در سال ١٣٨٤ دانشگاه تهران، اجراى پيانو سولو و آكومپان در ادوار مختلف جشنواره موسيقى كلاسيك تا معاصر از فعالیت‌های او محسوب می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 224870 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224870
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات