دانلود آلبوم حماسه عشق با صدای فاروق کسمایی

دانلود آلبوم حماسه عشق با صدای فاروق کسمایی

این مجموعه یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی و شامل هشت آهنگ باکلام است.

دانلود آلبوم حماسه عشق

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم «حماسه عشق» با موسیقی محمد فرمانیان و حضور تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

قطعات این آلبوم به ترتیب حماسه عشق، خانه خاموش، آواز دریا، عطر نرگس، رعنا، قصه دلتنگی، زمستان است و بزم آتشین نام دارند.

هنرمندان آلبوم حماسه عشق:

  • اثری از: فاروق کسمایی
  • آهنگساز: محمد فرمانیان
  • نوازندگان: ناصر رحیمی، آرین قیطاسی، حسن فراهانی، فرشاد شیخی، هومن نامداری، امین رحیمی ریسه، فیروز ویسانلو، آزاده امیری، علیرضا دریایی، نستوه رمضانی، فریدون شوقی زاده، امیرمسعود عماد و علی وجدانیان
  • ترانه سرا: فاروق کسمایی
  • خواننده: فاروق کسمایی
  • میکس و مسترینگ: محمد فرمانیان

رحیم ناحی، صادق نوری، محمد فرمانیان (میکس و مسترینگ)، حامد عظیمی گرافیک، عزت هوشیاری تهیه‌کننده، وحید لک مدیر اجرایی و ناصرایزدی رهبر و سرپرست گروه موسیقی مهر نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم هستند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

فاروق کسمایی متولد ۱۳۳۳ در نوشهر از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی است که ردیف‌های آوازی را از سال ۶۳ تا ۶۷ نزد نصرالله ناصح‌پور و سپس به مدت دو سال در رادیو نزد کریم صالح عظیمی فرا گرفت.

تاکنون با گروه‌های موسیقی فردوسی، بشارت، سارنگ، هجران، مهرو و مهرآور کنسرت‌هایی در ایران، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه و غنا اجرا کرده است.

او با گروه خنیا همکاری مستمر داشته است. از کسمایی آلبوم «بلور مهتاب» (از ساخته‌های خودش و با تنظیم سامان احتشامی) منتشر شده است.

پایان پیام

کد خبر : 223518 ساعت خبر : 8:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=223518
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات