دانلود آلبوم راوی اثری از گلفام خیام و سیاوش روشن

دانلود آلبوم راوی اثری از گلفام خیام و سیاوش روشن

این آلبوم شامل دو بخشِ قطعات تکنوازی گیتار و دونوازی عود و گیتار است.

دانلود آلبوم راوی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این مجموعه ساخته دوشان بوگداوویچ آهنگساز شهیر معاصراهل صربستان است که با هدف آزادی نوازنده در بداهه نوازی و تنظیم مجدد، به گلفام خیام اهدا شده است. در بخش های دونوازی، سیاوش روشن عود می نوازد.

قطعات این آلبوم به ترتیب فانتزی عمر خیام، گل زرین، تم واریاسیوت‌های بیزانتین، واریاسیون ۱، واریاسیون ۲، واریاسیون ۳، واریاسیون ۴، مینیاتور ایرانی- گل گشت، مینیاتور ایرانی- رباب نواز، مینیاتور ایرانی- برگی از یک غزل، مینیاتور ایرانی- شاهزاده و زاهد، مینیاتور ایرانی- گل مرغ و فانتزی برای اوهانا نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

گلفام خیام در سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد.

موسیقی را در ۷ سالگی با پیانو آغاز کرد. سپس گیتار را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرده و موسیقی ایرانی را نیز با سه‌تار آموخت.

در کنسرواتوار لوزان سوئیس در رشته نوازندگی گیتار با راهنمایی پروفسور «داگوبرتو لینهارس» تحصیل کرد و در سال ۱۳۸۴ برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و به اخذ فوق لیسانس نوازندگی گیتار از کالج کنسرواتوار سینسیناتی با راهنمایی پروفسور «کلر کالاهان» نائل آمد.

او مجموعه‌ای از کارهای خود را با عنوان «گیتار شاعر» منتشر کرده‌است و اجراهای متعددی در ایران اروپا و آمریکا داشته است.

سیاوش روشن در مقطع دبیرستان رشته آهنگسازی را نزد «مسعود ابراهیمی» فرا گرفت.

او نوازندگی عود را با «مجید ناظم پور» و پس از ورود به دانشکده موسیقی دانشگاه هنر با آموزش‌های «محمد رضا ابراهیمی» دنبال کرد.

او از سال ۱۳۸۷ در بخش موسیقی انجمن فرهنگی ایران – اتریش به فعالیت پرداخته و هم اکنون به عنوان رهبر ارکستر و دستیار رهبر اتریشی، «کریستین شولتز» با این انجمن همکاری می کند.

پایان پیام

کد خبر : 222124 ساعت خبر : 7:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=222124
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات