دانلود آلبوم همسو اثری از بابک مداح و ماهان میرعرب

دانلود آلبوم همسو اثری از بابک مداح و ماهان میرعرب

این آلبوم ۸ قطعه دارد و به همت نشر رهگذر هفت اقلیم منتشر شده است.

دانلود آلبوم همسو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی بابک مداح ساکن هلند است و ماهان میرعرب ساکن اتریش، اما آلبوم مشترک این دو، گرچه آلبومی به سبک جَز به شمار می‌رود، ولی رنگ و بوی ایرانی در آن هویداست.

آلبومی که دو هنرمند را «همسو» کرده است؛ آلبوم «همسو» اثر گروه پیام به سرپرستی بابک مداح، در فضای موسیقی تلفیقی و بی‌کلام ساخته شده و تلفیقی از نغمات بومی و محلی ایران به همراه الهاماتی از موسیقی آفریقا، آمریکای جنوبی، عربی و اروپای شرقی است.

گروه پیام که در سال ۲۰۰۶ در آمستردام شکل گرفته، در آثار خود به دنبال تلفیق موسیقی کلاسیک و فولکلوریک ایران با موسیقی کلاسیک و جَز غربی است و به نوعی می‌توان موسیقی این گروه را موسیقی قومی محلی معاصر نامید.

بابک مداح اصالتا خوزستانی است و شاید به همین دلیل، حضور ریتم و سازهای کوبه‌ای در آلبوم همسو پررنگ است.

قطعات آلبوم «همسو»، «۹:۴۰»، «طوفان»، «آهنگ صبح»، «۹ مایل»، «آهنگ رایان»، «باران» و «رقصنده بومی» نام دارند که قطعه «۹:۴۰» در آلبوم «نُه و چهل دقیقه (۹:۴۰)» ماهان میرعرب نیز آمده است.

به جز قطعات «آهنگ صبح» و «باران»، باقی قطعات، دونوازی سازهای کوبه‌‎ای و گیتار فِرِت لِس است.

نوازندگی گیتار باس بر عهده مایکل اشتراز و نوازندگی گیتار و افکت بر عهده نیلز براور بوده است. گیتار فرت لس به ماهان میرعرب کمک می‌کند تا نواهای سازهای سنتی ایرانی را با گیتار شبیه سازی کند.

بابک مداح نیز به جای بیس درام، از دمام و طبل‌های سایر نقاط ایران و کشورهای همسایه استفاده کرده و در بعضی قسمت‌ها، با دست به نوازندگی پرداخته است.

شایسته است با دانلود قانونی از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی اثر را رعایت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 225918 ساعت خبر : 11:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات