شب های بهاری با سریال های تلویزیون

شب های بهاری با سریال های تلویزیون

به گزارش گلونی همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر، رسانه ملی نیز جامه رنگین به تن کرد و سریال‌های متنوعی را در جدول پخش شبکه‌های خود قرار داد.

سریال زیرخاکی ۲

شبکه یک این‌بار و پس از سریال ماورایی احضار به استقبال فصل دوم سریال پرمخاطب زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری نیا خواهد رفت و قرار است ساعات مفرحی را برای مخاطبین خود به ارمغان آورد.

این سریال طنز که قبلا و با فصل یک امتحان خود را به خوبی پس داده‌، حالا قرار است دوباره با نقش‌آفرینی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی و اضافه شدن بازیگران جدیدی همچون ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد، نسرین نصرتی و گیتی قاسمی به رسانه ملی باز‌گردد.

سریال های تلویزیون

سریال بوتیمار

یکی دیگر از سریال‌های طنز تلویزیون که قسمت اول آن شب گذشته و پس از دربی پایتخت به روی آنتن شبکه سه نشست، سریال طنز بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام است.

موضوع این سریال پیرامون اتفاقات و مسائل اقتصادی و اجتماعی یک خانواده است که فیلمبرداری آن نیز در شمال کشور انجام شده‌است.

از بازیگران چهره این سریال می‌توان به حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی اشاره کرد که حضور همین چند کمدین، موفقیت کار را از ابتدا قابل پیش‌بینی کرده‌ است.

سریال صبح آخرین روز

شبکه دو اما برعکس شبکه‌های یک و سه سراغ موضوعی واقعی رفته‌است و قرار است زندگی شهید شهریاری را طی ۴۶ سال زندگی او برای مخاطب به تصویر بکشد.

شهید مجید شهریاری (۱۶ آذر ١٣۴۵ — ۸ آذر ۱۳۸۹) استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای متولد زنجان است که در تاریخ ۸ آذر ۱۳۸۹ در ایران ترور شد.

وی با کسب رتبه دوم در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در رشته مهندسی الکترونیک پذیرفته شد.

سپس در سال ۱۳۶۷ باکسب رتبه نخست در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و در نهایت در سال ۱۳۷۷ موفق شد که دکترای خود را در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیر کبیر دریافت کند.

این سریال که با شرایط سخت کرونایی و ۷ ماه کار مداوم در شهرهای مختلف تصویربرداری شده‌است، به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی فرد و با بازی کاوه خداشناس، سپیده خداوردی و شهرام عبدلی و … از ۲۷ اردیبهشت روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

کد خبر : 225618 ساعت خبر : 3:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225618
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات