ضبط مقدماتی مسابقه ۷۷ ساعت به پایان رسید

ضبط مقدماتی مسابقه ۷۷ ساعت به پایان رسید

مرحله مقدماتی مستند-مسابقه «۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب به پایان تصویربرداری رسید.

به گزارش گلونی پخش مرحله مقدماتی این مسابقه با حضور ۲۷ تیم سه نفره منتخب از بین جوانان خلاق و کارآزموده از نوروز ۱۴۰۰ در شبکه آموزش آغاز شد.

نفیسه روشن و کاوه خداشناس، به عنوان برگزار کننده در ۵ مسابقه اخیر حضور دارند

در این رئالیتی شو، ۳ گروه ۳ نفره متشکل از دوستان و خانواده‌ها به صورت پیوسته ۷۷ ساعت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و با هر گروه شرکت کننده؛ یک بازیگر به عنوان مربی و همراه حضور دارد.

مسابقه ۷۷ ساعت

نیما شاهرخ شاهی، سوگل طهماسبی، نگین معتضدی، شبنم فرشادجو، ارسلان قاسمی، مجید افشاری، جواد خواجوی، آرام‌ جعفری و عماد طالب زاده چهره هایی هستند که سرگروهی تیم های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند و با انتخاب گروه برتر از مرحله مقدماتی، بازیگران به عنوان عضو همان گروه در مراحل بعدی حضور خواهند داشت.

لیلا اوتادی، نسیم ادبی و رامتین خداپناهی در کنار دو کارشناس دانشگاهی؛ دکتر عجمی و مهندس اسماعیلی کل مسابقه در ۷۷ ساعت را داوری کرده اند.

به زودی با انتخاب گروه‌های برتر تصویربرداری فصل نیمه نهایی آغاز خواهد شد.

سعيد ابوطالب‎ متولد سال  ‎۱۳۴۸ در تهران است.

وي دارای مدرك‎ كارشناسی‎‎ شيمی از دانشگاه‎‎ تهران‎ و فارغ التحصيل‎ رشته‌های‎ فيلمسازی و كارگردانی‎‎ از باغ فردوس (مركز اسلامی آموزش‎ فيلمسازی حوزه‎ هنري سازمان‎ تبليغات‎‎ اسلامی)‎ است.

وی‎‎ از سال ۱۳۷۴ همكاری خود را با سازمان‎‎‎ صدا و سيما به‎‎‎ عنوان تهيه كننده و كارگردان‎‎ تلويزيونی‎‎ آغاز كرد كه‎ حاصل‎ اين همكاری‎ ده‌ها اثر ارزشمند علمی فرهنگی و چندين‎ مستند تلويزيونی است‎ كه‎‎ همگی از شبكه‌های‎‎ سيما‎‎ پخش‎ شده‎‌اند.

او در سال گذشته با شبکه نمایش خانگی هم همکاری داشته و دو مجموعه «شام ایرانی» و «شب‌های مافیا» را کارگردانی کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 221975 ساعت خبر : 2:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=221975
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات