نسرین نصرتی به سریال زیرخاکی پیوست

نسرین نصرتی به سریال زیرخاکی پیوست

نسرین نصرتی که سال ۹۹ با سریال محبوب «پایتخت» در شبکه یک دیده شد، با «زیرخاکی» به تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی این سریال، در حالی که کمتر از دو هفته به پایان تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» مانده و این سریال با ترکیبی خاص از بازیگران گزیده کار ساخته می‌شود، هنرمندان جدیدی نیز به پروژه اضافه می‌‌شوند.

اخیرا نسرین نصرتی بازیگری که از دهه ۸۰ فعال است و با «پایتخت» به شهرت رسید برای ایفای نقش در زیرخاکی قرارداد بسته است.

فهیمه دوست داشتنی «پایتخت» که از فصل دوم به این پروژه پیوسته از سال ۹۲ تا به حال علاقه‌ای به پذیرفتن پیشنهادات مختلف خود نداشته و به جز یک سریال نوروزی، یک مینی سریال و یک تله فیلم در این سال‌ها، در نقش دیگری در تلویزیون دیده نشده اما حالا در سال ۱۴۰۰ مقابل دوربین جلیل سامان می‌رود.

«زیرخاکی» این روزها فصل دوم خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس پشت سر می گذارد و مراحل فنی آن نیز همزمان با تصویربرداری در جریان است.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد.

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است.

وی با بازی در سریال «تا ثریا»، «روشنایی‌های شهر»، « و خداوند عشق راآفرید»، «شهر زیبا» و…توانایی‌های خود را به کارگردانان تلویزیون نشان داد.

با بازی در پایتخت ۲ به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و در بین مردم با نقش «فهیمه» در این مجموعه سریال معرفی می‌شود.

او که یکی از بازیگران گزیده‌کار تلویزیون است به تازگی به سریال زیرخاکی پیوسته است و باید دید در این سریال چه نمایشی از خود بر جای می‌گذارد.

پایان پیام

کد خبر : 221523 ساعت خبر : 1:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=221523
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات