گلونی

آلبوم خارج از تصور پویا نیک پور را قانونی بشنوید

آلبوم خارج از تصور پویا نیک پور را قانونی بشنوید

آلبوم خارج از تصور پویا نیک پور را قانونی بشنوید

آلبوم خارج از تصور پویا نیک پور را قانونی بشنوید

این مجموعه اثری به سبک پاپ با رگه‌های از راک و کانتری است.

آلبوم خارج از تصور

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ترانه‌های آن سروده مهدی ایوبی و خواننده و آهنگساز این آلبوم پویا نیک پور است.

این آلبوم 10 آهنگ دارد که «امروز و دیروز»، «مثل روز اول»، «رد پا»، «رابطه»، «مکث»، «تنهایی»، «وقتی می خندی»، «خارج از تصور»، «تقویم تکراری» و «فرشته من» نام دارند که آهنگ آخر را پویا نیک پور به دخترش هلنا تقدیم کرده است.

پویا نیک‌پور، مسعود همایونی، همایون نصیری و دارا دارایی با پیانو، سازهای الکترونیک، گیتار، پرکاشن و گیتار باس در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

پویا نیک‌پور در کاور آلبوم در متن کوتاهی نوشته است: «روزگار به سرعت برق و باد می‌گذرد و از ما تنها صدایی، یادی و شاید برگی از خاطرات به یاد می‌ماند. در میان این تقویم تکراری، یادداشت‌هایی از جنس موسیقی و ترانه مقدمات آلبوم «خارج از تصور» را فراهم آورد. بهانه‌ای برای با هم بودن و همدلی… موسیقی و ترانه، عشق و اما رد پای زمان…».

رضا صادقی نیز درباره «خارج از تصور» متنی در کاور این آلبوم نوشته و تاکید داشته که «این اثر بیش از شنیدنی بودن، فهمیدنی است».

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پویا نیک پور متولد ۲۹ آبان ماه ۱۳۵۲ در تهران است. او آموزش موسیقی را از سن شش سالگی آغاز کرد و در سنین نوجوانی نوازدگی پیانو در سبک کلاسیک را نزد اساتیدی چون بهروز بدوهی، سیاوش بیضایی و لامان طلایی آموخت.

او در سال ۱۳۷۸ گروه آور را تاسیس کرد و با آلبوم آب و آتش اولین اثر خود را روانه بازار موسیقی نمود.

از پویا نیک پور پیشتر آلبوم های «صدای سکوت»، «راه بی پایان» و «سکوت آهنگین» با همکاری مهران امینیان منتشر شده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل