گلونی

حمله به احسان حاج صفی و خستگی که بر تن می‌ماند

حمله به احسان حاج صفی و خستگی که بر تن می‌ماند

حمله به احسان حاج صفی و خستگی که بر تن می‌ماند

حمله به احسان حاج صفی و خستگی که بر تن می‌ماند

به گزارش گلونی هنوز یک شبانه روز از برد سه بر صفر ایران مقابل بحرین در منامه نگذشته بود که در فضای مجازی هجمه‌ای علیه کاپیتان تیم ملی، احسان حاج صفی، راه افتاد.

بسیاری از هواداران فوتبال و طرفداران تیم ملی از عملکرد این بازیکن مقابل بحرین ناراضی بودند و نسبت به او انتقاداتی داشتند. اما حجم و نحوه این انتقادات به گونه‌ای بود که کاپیتان تیم ملی کامنت‌ پست‌های صفحه خود را بست.

این در حالی است که حاج صفی در 114اُمین بازی خود مقابل بحرین و در شبی که تیم ملی موفق به پیروزی شده، عملکرد نسبتا ضعیفی داشته است.

موضوعی که ممکن است برای هر بازیکن فوتبال و در هر سطح و رتبه‌ای در جهان بیفتد؛ اما انگار این حمله به حاج صفی فقط به بازی تیم ملی مربوط نمی‌شود.

گویا حواشی بین تیم‌های باشگاهی و مسائل مربوط به روز انتخابات فدراسیون فوتبال باعث شده است که چنین هجمه‌ای علیه احسان حاج صفی شکل بگیرد.

هرچند که معلوم نیست این حملات تا کی ادامه‌دار خواهد بود اما باید دانست که احسان حاج صفی در حال حاضر کاپیتان تیم ملی است و اگر انتقادی وجود دارد، بهتر است به گونه‌ای بیان شود که شان و احترام موقعیت او در تیم ملی حفظ شود.

آن هم در شرایطی که تیم ملی در بازی حساس مقابل بحرین به پیروزی رسیده است.

بیان چنین نقدهایی با ادبیات تند به باسابقه‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی، نتیجه‌ای جز بر هم زدن آرامش و ماندن خستگی بر تن بازیکنان ندارد. بازیکنانی که خیال‌شان بابت بازی بحرین راحت شده و باید خود را برای دیدار بازی با عراق آماده کنند.

از طرفی حالا که بازیکنان تیم ملی جدا از هر رنگ و ایجاد حاشیه، برای موفقیت و پیروزی تیم ملی تلاش می‌کنند، به راه انداختن این حواشی نتیجه‌ای جز از دست رفتن فرصت‌‌ها‌ ندارد.

حواشی که خستگی را بر تن تیم ملی باقی می‌گذارد و بعضاً از تیم‌های حریف هم قوی‌تر عمل ‌می‌کند.

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خروج از نسخه موبایل